Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

endnote referenties toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het met endnote mogelijk is om mbv een linkje naar een paper de bibliotheek aan te vullen in plaats van het te moeten zoeken vanuit een online database?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dat kan op zich wel, je kan in Endnote allerlei referenties importeren, maar of het voor jou specifieke scenario/document werkt zal je uit moeten proberen.

Je kan dus even kijken bij de importeerfuncties in het Endnote-programma of bij de 'capture reference'-functie onder downloads op my.endnote.com en onderzoeken of er iets is dat geschikt is voor je.

[ Voor 43% gewijzigd door begintmeta op 03-05-2017 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de manier om via linkjes te importeren nog niet kunnen vinden helaas.

Weet iemand trouwens ook hoe je kan zorgen dat de referenties nog aanpasbaar zijn na het invoegen in word? Ik ben de referenties in een verslag aan het invoegen alleen kan ik ze daarna niet meer aanpassen in word. Het staat er dan als normale tekst. Ik doe dit wel midden het document. Misschien dat dit ermee te maken heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2017 20:18 ]

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:17:
Ik heb de manier om via linkjes te importeren nog niet kunnen vinden helaas.
...
Een linkje rechtstreeks is inderdaad niet mogelijk meen ik, maar via de browser en capture reference wellicht wel.
...
Weet iemand trouwens ook hoe je kan zorgen dat de referenties nog aanpasbaar zijn na het invoegen in word? Ik ben de referenties in een verslag aan het invoegen alleen kan ik ze daarna niet meer aanpassen in word. Het staat er dan als normale tekst. Ik doe dit wel midden het document. Misschien dat dit ermee te maken heeft.
Je kan referenties in de database aanpassen, die worden dan bij een update aangepast, de opmaak van de referenties kan je ook aanpassen dooe een profiel te kiezen of zelf.

[ Voor 46% gewijzigd door begintmeta op 03-05-2017 21:18 ]

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door begintmeta op 03-05-2017 21:18 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je moet Endnote de bibliografie laten maken, niet zelf handmatig gaan klooien. Endnote kan heel veel maar je moet dan wel op zoek gaan in de handleiding/FAQ.

Je bent trojwens erg onduidelijk over wat je precies doet, wat voor soort referenties je gebruikt, etc. Wat meer moeite doen en zelf informatief zijn maakt de kans groter dat je geholpen kunt worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1