Toon posts:

Speling in een Nokia 6210 batterij.

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia 6210 en bij deze telefoon zit een enorme speling bij de batterij. Dus als ik de batterij vastpak kan ik deze ongeveer 2 milimeter omhoog en omlaag bewegen.

Heeft iemand anders dit ook.??

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dat heb ik dus ook, na ongeveer twee weken begon dat al, ik kijk het nog wel even aan, als het erger word loop ik toch een keer langs bij de winkel.

Verwijderd

Ook last van jah.
Weet niet hoe je het zou kunnen oplossen

Verwijderd

heb ik ook last van gehad.. alleen dan bij de 6110

kep toen gewoon een stukje papier of karton achter de batterij gedaan... probleem opgelost :7

Verwijderd

heb ik ook last van.. hebben alle nokia 6210's dus... en achja ik stoor me er niet aan.

Verwijderd

En sommige 5110's en 6110's hebben het ook. ene wel andere niet....vaag

Verwijderd

Dit is een standaard probleem van de wat oudere softwareversies, de nieuwere (ik geloof 3.24) hebben daar minder tot geen last van.

BTW, mijn oude 6150 had ok die problemen, accu ging een beetje los, resultaat was dat de telefoon steeds uitviel.

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
(jarig!)
Op donderdag 05 juli 2001 13:48 schreef Bergkamp het volgende:
BTW, mijn oude 6150 had ok die problemen, accu ging een beetje los, resultaat was dat de telefoon steeds uitviel.
ik heb nu ook een 6150 en ik heb precies het geval wat jij hier schrijft, dat hij een beetje los zit en dat ie steeds uitvalt. heel irri! als ie in je broekzak zit en je kijkt...staat ie uit :(
ben je een smsje aan het schrijven, heb je net 159 tekens getypt, valt ie uit :(

enz

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Ik heb met me nokia 5110 vd zaak dus ook dat de accu los zit (door het meerdere malen vallen van redelijk tot wat hogere afstanden >:) ) en nu viel hij dus ook regelmatig uit en op gegeven moment kreeg ik ook dat er stond: "plaats simkaart". ik heb nu dus een stuk tape op de simkaart-slot gedaan en een stuk papier tussen de speling vd accu en nu is hij weer zo goed als nieuw ;)

Verwijderd

Met de 6210 nog geen last. Mijn vorige Nokia's hadden het echter ook. Ik had op de 4 nokjes van de acco een piepklein stukje tape gevouwen en daarmee schoof ie muurvast in de geleiding.

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb een Nokia 6210, verder niet zo'n last van die speling. Baal er wel van dat hij traag is met het openen van sms'jes

keesmo.nl 100% snowboarden

• Zoetemelk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik had het zelfde, met de originele accu.
heb nu een nieuwe accu en nu geen problemen meer dat de accu los zit. deze accu trilt ook nog eens harder :)
dussem ik heb niets te klagen

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:02
ik heb hier ook een beetje speling met me 6210 en de batterij. maar geen echte last heb ik er van

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
Op vrijdag 06 juli 2001 09:27 schreef keesmo het volgende:
Heb een Nokia 6210, verder niet zo'n last van die speling. Baal er wel van dat hij traag is met het openen van sms'jes
Ja dat vind ik ook de enigste minpunt aan de 6210.. Tis niet snel ff kijken wat je nieuwe bericht is, erg jammer

How many babies can a motherboard have?

• Smirnoff
  • Laatst online: 28-02 13:35
moet je de boven kant van een flippo tussen de tel en de accu doen ;)

geloof me het werkt

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 14:00

uibeltje

Idiotheque

Op donderdag 05 juli 2001 13:48 schreef Bergkamp het volgende:
Dit is een standaard probleem van de wat oudere softwareversies, de nieuwere (ik geloof 3.24) hebben daar minder tot geen last van.
de softwareversie heeft niets te maken met een accu die niet goed klem zit hoor :)

overigens had ik nog een vraagje over mijn 6210: het display is nogal donker. Nu zie ik dat het display vanuit de bovenkant GEEN verlichting heeft (alleen van onder). Ik heb het toestel sinds vandaag. Is dit bij alle 6210's zo of moet ik morgen even ermee terug?

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 22 augustus 2001 20:01 schreef uibeltje het volgende:

[..]

de softwareversie heeft niets te maken met een accu die niet goed klem zit hoor :)

overigens had ik nog een vraagje over mijn 6210: het display is nogal donker. Nu zie ik dat het display vanuit de bovenkant GEEN verlichting heeft (alleen van onder). Ik heb het toestel sinds vandaag. Is dit bij alle 6210's zo of moet ik morgen even ermee terug?
Dat hoort zo... Ik vind hem persoonlijk niet echt donker, maargoed...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 09:27 schreef keesmo het volgende:
Ja duh!!
Dacht dat ik het alleen had opgemerkt, supertraag!!
En wat betreft die speling, same here!!

Ach gelukkig is het van de zaak!!

• Smirnoff
Ik belde dus nokia hierover om het even te vragen, hun zeggen dat het niet hoort.

Verwijderd

Ik heb het ook, net was ik aan het sms-en viel ie weer uit, het lijkt of de 6210 alleen maar kommer en kwel is :(
Maar goed de nokia dealer heeft het maar moeilijk met ons|:(

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 14:00

uibeltje

Idiotheque

Op woensdag 22 augustus 2001 20:19 schreef Moartn het volgende:

[..]

Dat hoort zo... Ik vind hem persoonlijk niet echt donker, maargoed...
hmm. Tis alleen zo vreemd dat je onderin dan TE felle verlichting dan hebt zeg maar

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 22 augustus 2001 22:49 schreef uibeltje het volgende:

[..]

hmm. Tis alleen zo vreemd dat je onderin dan TE felle verlichting dan hebt zeg maar
Mwah... Er zit een soort grid achter wat het licht verdeelt. Alleen het alleronderste stukje is wat licht, maar daar staat toch nooit wat... :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

die batterij moet je gewoon iets tussen douwen

Verwijderd

Had ik ook met mijn 5110.
Wel rot, ging 'ie over, haalde ik dat kreng uit mijn zak... telefoon uit.
Kreeg ik ruzie met mensen omdat ze dachten dat ik opzettelijk hun gesprek weigerde...

Probleem was gelukkig snel opgelost met een paar stroken isolatie-tape op de achterkant van het battery-pack.

• Smirnoff
Naja ik heb er nu een doorzichtig laagje van een flippo tussen zitten.

Het is geen oplossing

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:37

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ben ook de trotse eigenaar van een 6210, maar ik heb totaal geen last van speling van de batterij. Wel heb ik last van allerlei softwareproblemen, maar aangezien ik geen zin heb om de contacts in mijn telefoongeheugen allemaal te verliezen (wat bij een update gebeurt) let ik er niet zo erg meer op.....Dat krijg je ervan als je die telefoon als 1 van de eerste mensen in Nederland hebt ;) (ondertussen bijna een jaar geleden...ga denk ik bij nieuwe abbonement de Samsung SGH-A300 nemen, ook wel een lekkere telefoon :9~ )

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Smirnoff
je kan je tel.nummers toch naar je sim kopieren en later weer terug?

Verwijderd

Alle nokia's die ik heb gehad (5110. 6110. 6150 en nu een 6210) hebben dat gezeik met een loszittende batterij.
Stukkie papier/karton er tussen doen en je bent er vanaf.
Pagina: 1