Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hem voornamelijk gebruiken om te gamen op 27 inch 4k monitor. op den duur zal ik mijn console ook op de monitor gebruiken. Dit keer wil ik hem echt kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop rond de 2000 te blijven. hoger kan maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil deze 4k monitor kopen. Op hardware info komt de LG goed uit de test. Hij heeft 4K en mooie kleuren. Ook voor deze gekozen omdat ik een PS4 pro heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja Intel en NVidia. Ik heb mij verdiept in Ryzen. Het is nog allemaal te vaag en prusterig naar mijn Idee.
Meer rekening houden met geheugen/bios updates/ CPU coolers brackets etc. Ik ben geen kei met computers dus is deze combo naar mijn mening het beste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil graag overclocken. Kwaliteit weegt iets meer dan prijs in de kwaliteits/prijs verhouding.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn best gedaan om een uiterst secuur setup te maken. Dit is een laatste check.
Kan ik nog iets verbeteren of zijn compatibiliteits issues die ik over het hoofd heb gezien?
Of is het toch beter om een Ryzen 4K build te maken? en hoe ziet zo een build dan uit? Wat denken jullie? Ik twijfel eigenlijk nog steeds een beetje...
Ik wil hem voornamelijk gebruiken om te gamen op 27 inch 4k monitor. op den duur zal ik mijn console ook op de monitor gebruiken. Dit keer wil ik hem echt kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop rond de 2000 te blijven. hoger kan maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil deze 4k monitor kopen. Op hardware info komt de LG goed uit de test. Hij heeft 4K en mooie kleuren. Ook voor deze gekozen omdat ik een PS4 pro heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG 27UD68-P Zwart | € 447,70 | € 447,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 447,70 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja Intel en NVidia. Ik heb mij verdiept in Ryzen. Het is nog allemaal te vaag en prusterig naar mijn Idee.
Meer rekening houden met geheugen/bios updates/ CPU coolers brackets etc. Ik ben geen kei met computers dus is deze combo naar mijn mening het beste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik wil graag overclocken. Kwaliteit weegt iets meer dan prijs in de kwaliteits/prijs verhouding.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mijn best gedaan om een uiterst secuur setup te maken. Dit is een laatste check.
Kan ik nog iets verbeteren of zijn compatibiliteits issues die ik over het hoofd heb gezien?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 365,50 | € 365,50 |
| 1 | MSI Z270 SLI Plus | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 785,50 | € 785,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 PCGH ATX | € 118,02 | € 118,02 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 16,95 | € 16,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-16GVGB | € 124,95 | € 124,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,95 | € 126,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.983,77 | |
Of is het toch beter om een Ryzen 4K build te maken? en hoe ziet zo een build dan uit? Wat denken jullie? Ik twijfel eigenlijk nog steeds een beetje...