Artikel uitbreiding: Microsoft brengt Surface-laptop in juni

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 08:26
Kunnen jullie meer info bij het artikel zetten ?
Microsoft brengt Surface-laptop in juni uit voor 1149 euro - Update

Zie mijn comment onder artikel.

Het is een i5-7200u CPU of een i7-7560U die in de laptop zit.

Hoe de accuduur getest is:
Up to 14.5 hours of video playback. Testing conducted by Microsoft in April 2017 using Intel® Core i5, 256GB, 8 GB RAM devices. Testing consisted of full battery discharge during video playback. All settings were default except: Wi-Fi was associated with a network. Battery life varies significantly with settings, usage and other factors.

Hij heeft een SurfaceConnect aan de rechterzijde waar je dezelfde accessoires kan op aansluiten dan de Surface Book en Surface Pro 4.

Gratis update naar Pro tot 31/12/2017
Windows 10 S
Prefer to run non-Store apps? Easily switch to Windows 10 Pro for free until Dec 31, 2017.

Windows Central vroeg waarom MS niet USB-C erop gezet heeft. MS zegt we zitten in transformatie periode en plaats voor beide was er niet. Er zal ook wel de reden zijn van de Surface Connector zodat je alle accessoires die op de Surface Book en Surface Pro 4 via die connector werken hier ook werken. SSD en geheugen zitten geïntegreerd in het moederbord.

Beste antwoord (via abusimbal op 03-05-2017 13:35)

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik zal nog wat informatie toevoegen. Op het moment dat Microsoft de laptop aankondigde was er nog niet veel informatie beschikbaar, daarom was het artikel wat beknopt :)

Normaal maken we dan later een uitgebreidere preview, maar we waren helaas niet aanwezig op het evenement.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
Ik zal nog wat informatie toevoegen. Op het moment dat Microsoft de laptop aankondigde was er nog niet veel informatie beschikbaar, daarom was het artikel wat beknopt :)

Normaal maken we dan later een uitgebreidere preview, maar we waren helaas niet aanwezig op het evenement.