Toon posts:

Temp. wel ok ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
k'heb nu / net

MSI K7t turbo + AMD Duron 800mhz
(draait gewoon op 800)
met een Majesty V cooler ...

maar als ik temp van cpu aflees
54 graden !

is dat niet veels te hoog ?

Verwijderd

zou best kunnen als het warm is in je kamer. WinME heeft kennelijk geen softwarematige koeling.
Je zou cpucool ofzo kunnen downloaden, dat helpt waarschijnlijk wel.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Is een normale temperatuur denk ik. Die van mij liep op 68 graden toen ik nog een slechte koeler had.

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 20:35
Ik heb een AMD thunderbird 1,4 ghz en hij is niet overgeklockt en die haalt soms de 70 graden! (dit is denk ik veel te heet) maar mijn systeem draait stabiel dus ik heb er geen problemen mee. De computer zaak zal wel geen nieuwe koelpasta onder mijn cooler hebben gesmeerd toen ik aankwam met een doorgebrande processor! :)

Verwijderd

Topicstarter
53 graden .. het zou mij werkelijk een zorg zijn, hij draait nu stabiel=)

alleen hoorde van een red. aantal mensen
(of die er dus geen verstand van hebben >:) )
dat het toch red. aan de hoge kant is...

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:41
Op donderdag 05 juli 2001 11:38 schreef 3xSC het volgende:
k'heb nu / net

MSI K7t turbo + AMD Duron 800mhz
(draait gewoon op 800)
met een Majesty V cooler ...

maar als ik temp van cpu aflees
54 graden !

is dat niet veels te hoog ?
Ik heb hetzelfde mobo, en het is mij opgevallen dat wanneer je de VCore op default zet, dat de proc dan veels te veel stroom krijgt. Stel deze dus zelf eventjes in in de BIOS. Weet niet wat een Duron 800 vraagt.

Hmm, heb je PC alert 3 ge-installed? Zo niet, staat op je Driver CD-ROM. Kijk in PC Alert ff bij Vcore.. Is die hoger dan 1.7 dan klopt er iets niet.. Dan moet hij lager. Ik dacht dat een duron 1.65 nodig had. Kan er ook naast zitten, hoor...

Verwijderd

Voor een duron vind ik het vrij hoog.

Mijn tbird 1000@1200 fsb266 word nu maar 41 graden idle. en 46 stressed. case temp is 30 graden

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
De mijne is nu idle 47 graden... Mijn mobo is ook 36 graden... komt omdat t nu errug warm is buiten (bij mij 34 graden)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
mijn duron 750 werd de eerste keer 63 graden, toen de koeler er ff opnieuw op en hij werd 53. toen viel mijn koeler een keer uit en toen ik hem weer had gefixt werd ie 36 graden

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
de MSI K7t Turbo heeft een brakke temp meting, ikzelf bezit ook een K7T Turbo met 1333 en hij DEED 72 graden idle.

Als je bios versie 2.7 of lager heb zou ik aanraden om de bios te upgraden naar 2.8 want in 2.7 en lager zit een bug, je kan de Vcore niet naar beneden gooien

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1