Ik zoek een?
Nieuwe videokaart. Ik wil graag mijn huidige systeem een upgrade geven zodat deze kan werken met de HTC Vive.
Wat is je budget?
Ik heb momenteel geen budget ingesteld, maar heb geen behoefte aan het beste en duurste wat er is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit. Ik heb in de voorgaande jaren eigenlijk alleen maar AMD gebruikt, van verschillende merken, maar ook een NVidia kaart is goed zolang het maar werkt in mijn systeem.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specificaties momenteel:
GPU: Sapphire Radeon HD 7950 Boost 3GB
CPU: Intel i7-2700K met een Scythe Mugen 3 koelsysteem
Moederbord: MSI Z77A-G45
RAM: Corsair Vengeance DDR3 (2x4GB)
Geheugen: Crucial M4 128GB en Seagate Barracuda 2TB
Voeding: Seasonic G-series 650 watt
De SteamVR Performance Test geeft aan dat mijn grafische kaart een probleem vormt. De rest van de specificaties geven geen problemen.
Welke videokaarten (merken, soorten etc.) passen allemaal in dit systeem? En wat is daarvan de beste keuze voor een goede HTC Vive ervaring?
Alvast bedankt
Nieuwe videokaart. Ik wil graag mijn huidige systeem een upgrade geven zodat deze kan werken met de HTC Vive.
Wat is je budget?
Ik heb momenteel geen budget ingesteld, maar heb geen behoefte aan het beste en duurste wat er is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit. Ik heb in de voorgaande jaren eigenlijk alleen maar AMD gebruikt, van verschillende merken, maar ook een NVidia kaart is goed zolang het maar werkt in mijn systeem.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn specificaties momenteel:
GPU: Sapphire Radeon HD 7950 Boost 3GB
CPU: Intel i7-2700K met een Scythe Mugen 3 koelsysteem
Moederbord: MSI Z77A-G45
RAM: Corsair Vengeance DDR3 (2x4GB)
Geheugen: Crucial M4 128GB en Seagate Barracuda 2TB
Voeding: Seasonic G-series 650 watt
De SteamVR Performance Test geeft aan dat mijn grafische kaart een probleem vormt. De rest van de specificaties geven geen problemen.
Welke videokaarten (merken, soorten etc.) passen allemaal in dit systeem? En wat is daarvan de beste keuze voor een goede HTC Vive ervaring?
Alvast bedankt