Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Het gaat om een laptop voor op zee.
Gamen en multimedia.
Arma3
Forza motorsport 6 en horizon 3
Battlefield 1
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja aan boord van een schip, kan echter wel een koelingboard gebruiken en heb meestal een stopcontact in de buurt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb nu al 7 jaar een Acer 8942G.
Merk bevalt mij prima tot de laptop van mijn ouders (ook een Acer). Er is denk ik een hoop verandert in die tijd.
https://tweakers.net/pric...strix-gl553vd-fy217t.html
Ik kijk nu naar deze laptop. Heb geen ervaring met het merk.
Denk niet dat ik een nog betere kan vinden binnen het budget.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Het gaat om een laptop voor op zee.
Gamen en multimedia.
Arma3
Forza motorsport 6 en horizon 3
Battlefield 1
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja aan boord van een schip, kan echter wel een koelingboard gebruiken en heb meestal een stopcontact in de buurt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb nu al 7 jaar een Acer 8942G.
Merk bevalt mij prima tot de laptop van mijn ouders (ook een Acer). Er is denk ik een hoop verandert in die tijd.
https://tweakers.net/pric...strix-gl553vd-fy217t.html
Ik kijk nu naar deze laptop. Heb geen ervaring met het merk.
Denk niet dat ik een nog betere kan vinden binnen het budget.