Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming laptop 800-950

Pagina: 1
Acties:

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-11 13:16
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Het gaat om een laptop voor op zee.
Gamen en multimedia.
Arma3
Forza motorsport 6 en horizon 3
Battlefield 1

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja aan boord van een schip, kan echter wel een koelingboard gebruiken en heb meestal een stopcontact in de buurt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb nu al 7 jaar een Acer 8942G.
Merk bevalt mij prima tot de laptop van mijn ouders (ook een Acer). Er is denk ik een hoop verandert in die tijd.

https://tweakers.net/pric...strix-gl553vd-fy217t.html

Ik kijk nu naar deze laptop. Heb geen ervaring met het merk.

Denk niet dat ik een nog betere kan vinden binnen het budget.

Verwijderd

damitch300 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:44:
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Het gaat om een laptop voor op zee.
Gamen en multimedia.
Arma3
Forza motorsport 6 en horizon 3
Battlefield 1

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
800-950

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ja aan boord van een schip, kan echter wel een koelingboard gebruiken en heb meestal een stopcontact in de buurt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb nu al 7 jaar een Acer 8942G.
Merk bevalt mij prima tot de laptop van mijn ouders (ook een Acer). Er is denk ik een hoop verandert in die tijd.

https://tweakers.net/pric...strix-gl553vd-fy217t.html

Ik kijk nu naar deze laptop. Heb geen ervaring met het merk.

Denk niet dat ik een nog betere kan vinden binnen het budget.
De keuze die je hebt gemaakt is in principe prima. :)

Verwijderd

@damitch300

Ik zou niet te lang wachten met bestellen aangezien BCC hem nu €50,00 goedkoper verkoopt dan andere aanbieders :)

http://www.bcc.nl/asus-la...20laptop%20GL553VD-FY217T

• damitch300
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:03:
@damitch300

Ik zou niet te lang wachten met bestellen aangezien BCC hem nu €50,00 goedkoper verkoopt dan andere aanbieders :)

http://www.bcc.nl/asus-la...20laptop%20GL553VD-FY217T
Bol.com is ook terug op 949.

Verwijderd

damitch300 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:54:
[...]

Bol.com is ook terug op 949.
Niet te lang wachten dus, voordat uitverkocht is. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2017 21:20 ]

Verwijderd

Ik ben zelf aan het zoek naar een soortgelijke laptop, met een gelijk budget (max € 1.000,-). Is de onderstaande Lenovo dan een goede keuze/ een goed alternatief? Hier zit dan natuurlijk ook een SSD in...

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV010NMH

Is de Asus ROG meer een gaming laptop, en waar zit dat hem in? Behalve de uitstraling natuurlijk...

EDIT: Excuus voor het kapen van dit topic, ben nog niet echt op de hoogte van de geldende etiquette hier! :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 11:57 ]

• Alph
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 18:27
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:55:
Ik ben zelf aan het zoek naar een soortgelijke laptop, met een gelijk budget (max € 1.000,-). Is de onderstaande Lenovo dan een goede keuze/ een goed alternatief? Hier zit dan natuurlijk ook een SSD in...

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK 80NV010NMH

Is de Asus ROG meer een gaming laptop, en waar zit dat hem in? Behalve de uitstraling natuurlijk...

EDIT: Excuus voor het kapen van dit topic, ben nog niet echt op de hoogte van de geldende etiquette hier! :P
Volgens mij is het meer de bedoeling om hiervoor een eigen topic aan te maken, voor zover ik weet in ieder geval.
Om even in te gaan op jouw vraag: de laptop die jij linkte heeft een GTX 960m, die flink wat slechter scoort dan de nieuwere 1050 videokaart die in de laptop van de topicstarter staat (http://gpuboss.com/gpus/G...s-GeForce-GTX-1050-Mobile). Niet echt aan te raden om op dit moment voor een gpu buiten de 1xxx-serie te gaan in deze pricerange.

• damitch300
Heb hem voor 950. Zag ik vanochtend dat ie nu 900 is bij bol.
Daarmee had ik een nog betere ssd kunnen halen haha, jammer :(

@Verwijderd ik heb nu de laptop thuis, en het is een top ding.
Ziet er goed uit en is kwalitatief sterk kwa behuizing.
Had wel een issue in het begin omdat de maximale processorstatus op 50% stond bij energiebeheer (heel raar?)
Maar het is idd een gaming laptop (ROG=REPUBLIC OF GAMERS)

De 1050 is van een nieuwere generatie videokaarten en dus een aanrader.
YouTube: The Best Laptop GPU - GTX 1050 vs 1050 TI vs 1060 vs 960M vs 970M
vanaf 1min48sec is een mooi voorbeeld en erna FPS schemas tijdens gamen.

[ Voor 69% gewijzigd door damitch300 op 05-05-2017 22:13 ]

Verwijderd

damitch300 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 22:09:
Heb hem voor 950. Zag ik vanochtend dat ie nu 900 is bij bol.
Daarmee had ik een nog betere ssd kunnen halen haha, jammer :(

@Verwijderd ik heb nu de laptop thuis, en het is een top ding.
Ziet er goed uit en is kwalitatief sterk kwa behuizing.
Had wel een issue in het begin omdat de maximale processorstatus op 50% stond bij energiebeheer (heel raar?)
Maar het is idd een gaming laptop (ROG=REPUBLIC OF GAMERS)

De 1050 is van een nieuwere generatie videokaarten en dus een aanrader.
YouTube: The Best Laptop GPU - GTX 1050 vs 1050 TI vs 1060 vs 960M vs 970M
vanaf 1min48sec is een mooi voorbeeld en erna FPS schemas tijdens gamen.
Heel veel plezier ermee. :)

Toch doet de GTX 970M niet onder voor de 1050, en dus zou je vanuit financieel oogpunt beter een 970M GPU kunnen kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2017 23:55 ]

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-11 16:04
Hey, welke heb je nou uiteindelijk gekocht? Deze laptop? https://www.bol.com/nl/p/...-laptop/9200000073345488/

Verwijderd

Jij hebt al een advies in jouw topic liggen. ;)
Pagina: 1