Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 17:49
Hoi,

Ik zoek een nieuwe tv ter vervanging van minimaal 49 inch en maximaal 55 inch. Ultra HD en HDR zijn een must. Nu zou ik het liefst ook nog 100hz erbij hebben alleen gezien mijn budget kan dat nogal lastig worden, zou graag daaromtrent wat advies willen inwinnen. Heb tot nu toe alleen de philips gevonden die aan alle eisen voldoet en binnen de prijsnorm zit.
Wordt voornamelijk gebruikt om tv te kijken en films, wellicht incidenteel gaming op de playstation.

Ik zoek een?
49 inch tot 55 inch 4K UHD met HDR en liefst 100hz. Laatste is geen must.

Wat is je budget?
700 tot 800 euro max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, tv kijken, internet.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Philips 49PUS6501/12 Zilver is het enige model met 100hz in mijn prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
pricewatch: Samsung UE49KS7000 Zilver, Zwart

even naar de desbetreffende shop mailen, kan er zeker wel wat van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 17:49
Ambition88 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:54:
pricewatch: Samsung UE49KS7000 Zilver, Zwart

even naar de desbetreffende shop mailen, kan er zeker wel wat van de prijs af.
Dat is inderdaad een zeer fraaie tv die aan alle eisen en meer voldoet, alhoewel er wellicht, na telefonisch contact, wat van de prijs af kan gaan, is het zeer onwaarschijnlijk tot onmogelijk dat ze 200 euro korting zullen geven op een tv van 1000.

Als ik het budget had, zou ik zonder na te denken de ks7000 serie van Samsung kopen, alleen ligt het helaas buiten mijn financieel vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
Ducatii schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:04:
[...]

Dat is inderdaad een zeer fraaie tv die aan alle eisen en meer voldoet, alhoewel er wellicht, na telefonisch contact, wat van de prijs af kan gaan, is het zeer onwaarschijnlijk tot onmogelijk dat ze 200 euro korting zullen geven op een tv van 1000.

Als ik het budget had, zou ik zonder na te denken de ks7000 serie van Samsung kopen, alleen ligt het helaas buiten mijn financieel vermogen.
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar als ik de keuze had om nog even 2 maanden door te sparen dat je een budget van 900 hebt bijvoorbeeld en dan de ks7000 kan halen zou ik dat doen, is echt de meeste bang voor buck tv.

Als dat niet gaat, even afwachten wat de andere voor tips geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:27
Ik heb de door jou genoemde philips en ben er erg blij mee. Ik gebruik hem voornamelijk om films te kijken via Kodi ( app op de TV) en gamining (xbox one s)
Nu kwam ik van een 37inch HD ready tv af dus alles was voor mij een wereld van verbetering:)

Maar ik kan hem je zeker aanraden. Beeld is top! 4K ziet er ook geweldig en ook gamen gaat perfect.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:02
Mavi86 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:52:
Ik heb de door jou genoemde philips en ben er erg blij mee. Ik gebruik hem voornamelijk om films te kijken via Kodi ( app op de TV) en gamining (xbox one s)
Nu kwam ik van een 37inch HD ready tv af dus alles was voor mij een wereld van verbetering:)

Maar ik kan hem je zeker aanraden. Beeld is top! 4K ziet er ook geweldig en ook gamen gaat perfect.
En ambilight!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 16:27
Klopt dat heeft hij ook :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 21:36
Ik heb het hierboven al zien staan ik sluit me bij diegene aan die je een ks7000 van Samsung aanbevelen.
Daar zul je echt geen spijt van krijgen.

Misschien dat radio von burg in Rotterdam je zou kunnen helpen. Je moet ze bellen om de afhaalprijzen te krijgen en die kunnen nog weleens zeer aantrekkelijk zijn.
Wat ook een optie kan zijn is kijken in België. Daar kan het soms ook veel schelen met de prijzen hier. Ik heb een tijdje geleden mijn een tv gehaald bij audiovision in mechelen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Pagina: 1