Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hoi ict,

Ik wil mijn muse website online zetten.
Nu had ik daarvoor een domeinnaam en serverruimte nodig. Dit heb ik gekocht bij Strato.nl
Ik moest bij Filezilla mijn site uploaden maar dit gaat niet.
Ik krijg de foutmelding 530 login incorrect terwijl alle stappen die ik doe goed zijn. Zelfs mijn masterwachtwoord een paar keer veranderd en goed overgenomen. Ik ben echt ten einde raad...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Filezilla
Muse
Strato

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wachtwoord veranderen
Server veranderen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat zei de strato helpdesk toen je ze belde? :)
Incorrect login is incorrect login. Kan zijn dat je een typo maakt, kan zijn dat je een username met of zonder apestaart moet gebruiken, kan ook zijn dat je de verkeerde server gebruikt. Kunnen we van hier af allemaal niet zien natuurlijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest een mail sturen, ik kon niet zo maar bij het telefoon nummer. En zij mailden terug dat ik het wachtwoord moest veranderen.
En ik gebruik ftp.strato.com en doe de stappen die ze bij strato uit leggen.
Ik zal nog een paar keer proberen zucht haha.
Dankjewel voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 17:45
Zorg dat je het FTP wachtwoord verandered, niet die van je Strato account zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:07

defiant

Moderator General Chat
Welkom op GoT @Verwijderd

Ik neem aan dat het gelukt is, maar omdat je vraag in het verkeerde forum staat gaat deze op slot. Als je er toch niet uit komt graag een nieuw topic openen in het juiste forum: Internetproviders en Hosting

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Dit topic is gesloten.