Hallo Tweakers
Ik ben 14 en ik ben al 2 jaar in de computer wereld. Dit wordt mijn eerste eigen computer. Ik ben van plan om deze computer te gebruiken voor school maar vooral voor gaming.
mijn maximum budget is 1375 euro.
Ik ga mijn computer kopen bij Alternate, dus er zijn geen verzendskosten.
Ik heb al een muis (Razer Naga Chroma) en een headset(Razer Kraken 7.1). Ik heb ook al Windows.
Voor de rest moet ik nog alles kopen.
Ik wil het liefst dat mijn processor van Intel is en dat mijn videokaart een chipset van Nvidia heeft, want van AMD weet ik niet veel.
De resolutie van mijn monitor wil ik het liefst 1920x1080 hebben.
Ik wil voor mijn computer een hdd schijf voor bestanden die niet snel hoeven op te starten en ik had een kleine SSD in gedachte voor Windows en mijn Games. Toen zag ik dat de m.2 van Samsum maar 25 euro duurder was en ook veel sneller, dus daarom heb ik ervoor gekozen om die in mijn build te doen.
Ik wil gaan overklokken maar niet extreem.
Dit is de build die ik zelf heb gemaakt:
Dit is niet alles.
Scherm 130 euro
Behuizing 50 euro
Speakers 30 euro
Keyboard 50 euro
Voeding 60 euro
In totaal kost dit 1374.62 euro.
Ik wil graag van jullie weten wat jullie van mijn build vinden. Zijn er bottlenecks? Is iets te goed voor de rest? Zijn er betere producten voor dezelfde prijs? Is een m.2 wel een goed idee?
Ik hoef niet te weten, welk scherm ik moet kopen. Alleen of de prijs goed is. Dat geldt alleen voor het 2de gedeelte. Ik ben van plan om dat bij de Alternate zelf te gaan bekijken en te kopen.
Alvast heel erg bedankt!!!
Ik ben 14 en ik ben al 2 jaar in de computer wereld. Dit wordt mijn eerste eigen computer. Ik ben van plan om deze computer te gebruiken voor school maar vooral voor gaming.
mijn maximum budget is 1375 euro.
Ik ga mijn computer kopen bij Alternate, dus er zijn geen verzendskosten.
Ik heb al een muis (Razer Naga Chroma) en een headset(Razer Kraken 7.1). Ik heb ook al Windows.
Voor de rest moet ik nog alles kopen.
Ik wil het liefst dat mijn processor van Intel is en dat mijn videokaart een chipset van Nvidia heeft, want van AMD weet ik niet veel.
De resolutie van mijn monitor wil ik het liefst 1920x1080 hebben.
Ik wil voor mijn computer een hdd schijf voor bestanden die niet snel hoeven op te starten en ik had een kleine SSD in gedachte voor Windows en mijn Games. Toen zag ik dat de m.2 van Samsum maar 25 euro duurder was en ook veel sneller, dus daarom heb ik ervoor gekozen om die in mijn build te doen.
Ik wil gaan overklokken maar niet extreem.
Dit is de build die ik zelf heb gemaakt:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 251,- | € 251,- |
1 | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | € 125,41 | € 125,41 |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 305,95 | € 305,95 |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 48,52 | € 48,52 |
1 | Cryorig H7 | € 36,51 | € 36,51 |
4 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 8,32 | € 33,28 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,95 | € 126,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.054,62 |
Dit is niet alles.
Scherm 130 euro
Behuizing 50 euro
Speakers 30 euro
Keyboard 50 euro
Voeding 60 euro
In totaal kost dit 1374.62 euro.
Ik wil graag van jullie weten wat jullie van mijn build vinden. Zijn er bottlenecks? Is iets te goed voor de rest? Zijn er betere producten voor dezelfde prijs? Is een m.2 wel een goed idee?
Ik hoef niet te weten, welk scherm ik moet kopen. Alleen of de prijs goed is. Dat geldt alleen voor het 2de gedeelte. Ik ben van plan om dat bij de Alternate zelf te gaan bekijken en te kopen.
Alvast heel erg bedankt!!!