Opgelost
Mijn vraag
Zoals je kan lezen in de titel flikkert mijn AOC G2460FQ. Ik zou graag willen weten of andere mensen dit probleem ook herkennen of een oplossing hierop weten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nee het beeldscherm springt op willekeurige momenten op zwart. Eerst had ik een lamp die er best dicht bij stond waardoor het scherm soms warm was aan 1 kant. Ik heb de lamp nu weg gehaald en er is niks veranderd.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al de refresh rate van 144hz naar 140hz terug gebracht. Dit maakte weinig verschil. Toen heb ik 120hz geprobeerd maar er veranderd niks.
Verder is het heel vervelend tijdens het gamen
Edit: Het komt niet omdat ik van applicatie naar game switch of andersom.
Mijn vraag
Zoals je kan lezen in de titel flikkert mijn AOC G2460FQ. Ik zou graag willen weten of andere mensen dit probleem ook herkennen of een oplossing hierop weten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nee het beeldscherm springt op willekeurige momenten op zwart. Eerst had ik een lamp die er best dicht bij stond waardoor het scherm soms warm was aan 1 kant. Ik heb de lamp nu weg gehaald en er is niks veranderd.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al de refresh rate van 144hz naar 140hz terug gebracht. Dit maakte weinig verschil. Toen heb ik 120hz geprobeerd maar er veranderd niks.
Verder is het heel vervelend tijdens het gamen
Edit: Het komt niet omdat ik van applicatie naar game switch of andersom.
[ Voor 5% gewijzigd door ThomasKoene01 op 01-08-2017 20:17 . Reden: Opgelost ]