Toon posts:

PS4 Pro ----> welk 4k tv?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Ik zoek een 4K tv voor mijn PS4 Pro, niet groter dan 43 inch.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Rond de 500€.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Gamen :) Liefst een met weinig inputlag.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

pricewatch: LG 43UH610V Zwart
pricewatch: Philips 43PUS6201 Zilver

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Graag zou ik willen weten welke van deze 2 boven het beste zou zijn, ik ga er vanuit dat de LG wat beter is qua reactietijd, aangezien de Phillips een reactietijd van 40 ms heeft.

Graag zie ik jullie reacties tegenmoet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Hoever ga je van je tv afzitten? Op een 43 inch lijkt me 4K niet echt snel nodig, of je moet binnen 1.5 meter van je tv gaan zitten. Daarnaast is het budget wel redelijk laag voor een goede 4K tv. Imho ben je beter uit met een fullhd model met wat betere eigenschappen. Ik zou ook zeker voor een 100hz tv gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 02-05-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartske schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:17:
Hoever ga je van je tv afzitten? Op een 43 inch lijkt me 4K niet echt snel nodig, of je moet binnen 1.5 meter van je tv gaan zitten. Daarnaast is het budget wel redelijk laag voor een goede 4K tv. Imho ben je beter uit met een fullhd model met wat betere eigenschappen. Ik zou ook zeker voor een 100hz tv gaan.
Dat klopt zeker, wij hebben zelf in de woonkamer al wel een redelijke 4k tv. Alleen is deze bedoeld voor op mijn relatief kleine kamer waar ik letterlijk 1.5 meter van de tv afzit 8)7 vandaar ook dat lage budget.

Full HD tv begrijp ik, maar dan wordt de PS4 pro voor mij een beetje nutteloos..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:29:
[...]

Dat klopt zeker, wij hebben zelf in de woonkamer al wel een redelijke 4k tv. Alleen is deze bedoeld voor op mijn relatief kleine kamer waar ik letterlijk 1.5 meter van de tv afzit 8)7 vandaar ook dat lage budget.

Full HD tv begrijp ik, maar dan wordt de PS4 pro voor mij een beetje nutteloos..
Voor mij persoonlijk is een paneel met mooie kleuren, goede zwartwaardes en 100hz meer waard dan die extra pixels. Daarnaast heeft een pspro op fullhd ook een meerwaarde voor sommige games waar de grafische settings nog wat omhooog gegooid worden op fullhd.

Maar dat is de afweging die ieder voor zichzelf moet maken natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 02-05-2017 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
Ik zou je deze willen adviseren als 500 echt je grens is.

pricewatch: Samsung UE43KU6000W Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Met mijn pro zit ik er normaliter 3 mtr van af met Mn 49 inch tv. Met gamen zit ik liever op de salontafel en das pak een beet 1 a 1.5 mtr vanaf. Als het echt 43 inch moet zijn dan fhd 40j6240 of wellicht 4K 43xd8305 maar zit je wel hoger..

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Die LG die je voorstelt werkt schijnbaar totaal niet lekker met 4k/ps4 pro. Ik heb de Lg49uh668V, waar je ook een 43 versie van hebt, die kost iets minder dan 600 momenteel. Werkt prima, prachtig beeld, speelt heerlijk.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 17:18
Heb je al een keuze gemaakt? Ik ben zelf ook op zoek naar hetzelfde formaat/budget. Ik kwam tot nu toe uit op de pricewatch: Sony Bravia KDL-43WD750 Zwart
Pagina: 1