Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC komt thuis op het kantoor te staan. Graag heb ik een klein systeem, vanwege de beperkte ruimte. Voor de foto's wordt Lightroom en Photoshop gebruikt. Tijdens standaard office/internettaken het liefst zo stil mogelijk. Tijdens het gamen is dat wat minder belangrijk (Starcraft 2, Whitcher 3, GTA V).Het gamen gebeurt op een resolutie van 1920 × 1080.
Voor deze doeleinden heb ik het compacte gamesysteem van de BBG van Maart genomen en naar mijn eigen (zeer beperkte) inzicht aangepast
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute max. Ik wil graag een tijdje vooruit kunnen met mijn systeem. Ik ben niet van plan om binnenkort een wqhd of 4k scherm aan te schaffen, dus de 1080 uit de BBG leek me overkill.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Al bovenaan benoemd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen al deze onderdelen bij elkaar? Kan ik hier een tijdje mee vooruit, eventueel met na verloop van tijd een aanpassing van GPU? Zijn er nog verbeteringen mogelijk?
De PC komt thuis op het kantoor te staan. Graag heb ik een klein systeem, vanwege de beperkte ruimte. Voor de foto's wordt Lightroom en Photoshop gebruikt. Tijdens standaard office/internettaken het liefst zo stil mogelijk. Tijdens het gamen is dat wat minder belangrijk (Starcraft 2, Whitcher 3, GTA V).Het gamen gebeurt op een resolutie van 1920 × 1080.
Voor deze doeleinden heb ik het compacte gamesysteem van de BBG van Maart genomen en naar mijn eigen (zeer beperkte) inzicht aangepast
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen absolute max. Ik wil graag een tijdje vooruit kunnen met mijn systeem. Ik ben niet van plan om binnenkort een wqhd of 4k scherm aan te schaffen, dus de 1080 uit de BBG leek me overkill.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | MSI B250I GAMING PRO AC | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GB | € 287,50 | € 287,50 |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Cryorig C7 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Corsair SF450 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 151,95 | € 151,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.183,95 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Al bovenaan benoemd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen al deze onderdelen bij elkaar? Kan ik hier een tijdje mee vooruit, eventueel met na verloop van tijd een aanpassing van GPU? Zijn er nog verbeteringen mogelijk?