Wordpress taken toewijzen aan winkels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11-2023
Mijn vraag
Voor ons bedrijf ga ik het intranet opnieuw uitvinden. Dit ga ik doen in Wordpress. Nu ben ik het een en ander in kaart aan het brengen hoe ik bepaalde wensen kan gaan invullen, maar ik loop tegen 1 punt aan waar ik helaas nog geen goede plugin voor kan vinden.

Als hoofdkantoor willen we graag taken kunnen uitzetten, iedere winkel krijgt deze taak dan te zien in zijn takenlijst en moet deze gaan uitvoeren + daarna afvinken. Aan de achterkant willen we kunnen zien wie wel en wie niet een taak heeft uitgevoerd en wanneer een taak gereed is gemeld.

Nu vind ik heel erg veel project management plugins, maar dit sluit niet helemaal hierbij aan. Het lijkt erop dat ik namelijk wel taken aan kan maken, maar dat ik deze slechts aan 1 winkel kan toewijzen.

Weet iemand toevallig een plugin waarbij ik dus taken kan toewijzen aan bijvoorbeeld alle winkels / een selectie van winkels of een enkele winkel? Waarbij ik dus bij kan houden welke winkel wel of niet een taak heeft uitgevoerd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Ik heb even snel rondgekeken voor je, maar ik vermoed dat zoiets (nog) niet bestaat.

Wellicht helpt het ons ook als je omschrijft hoe iedere winkel zich aanmeld op de nieuwe intranet omgeving. Krijgt iedere winkel zijn/haar eigen WordPress omgeving? Of wordt dit een enkele installatie, waarop alle winkels kunnen inloggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 14:16

Croga

The Unreasonable Man

Realiseer je hierbij heel erg goed dat Wordpress een content management systeem is.

Je bent nu aan het proberen een geavanceerde workflow te bouwen in een content management systeem.
Microsoft heeft ooit geprobeerd iets soortgelijks te doen in Outlook, een EMail client.

Wordpress is niet bedoelt, en niet geschikt, voor dit soort toepassingen. Net zo min als dat Outlook dat was. Wat je ook probeert, vindt, bouwt om dit in Wordpress te doen, het zal nooit goed gaan werken en altijd meer kopzorgen gaan brengen dan oplossingen.

Stap 1: Bepaal welk probleem je wilt oplossen
Stap 2: Kies het platform wat het beste bij het probleem past
Stap 3: Bouw de meest eenvoudige oplossing voor het probleem

Mijn advies: Laat alsjeblieft het idee los dat dit in Wordpress mogelijk is. Wordpress is heel erg goed in content management en heeft workflow opties toegevoegd om die content door een (zéér eenvoudige) workflow te trekken. Wordpress is absoluut ongeschikt als workflow platform.

Wellicht moet je dus geen wordpress plugin zoeken maar een workflow platform wat fatsoenlijk gelinked kan worden vanuit wordpress.....