Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornevanGemeren
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-01-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil mijn nieuwe pc gebruiken voor gaming met games zoals ark survival en gta v en ghost recon wildlands

Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn systeem mag 760 euro kosten

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik hoef geen randaparatuur maar voor mijn videokaart wil ik de GeForce GTX 1060 de Sharkoon VG5-W Green wil ik als behuizing ik wil 1 tb hdd en minimaal 8 gb ram en core i5 met 3 ghz is ook belangrijk

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat ik al zij wil ik de videokaart GeForce GTX 1060 met minimaal 3g en 8 gb ram en 1 tb hdd en core i5 met 3 ghz is ook belangrijk

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik vind voor de videokaart nvidia het best want daar heb ik het meest ervaring mee ik wil ook geen amd maar intel omdat ik geen ervaring met amd

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil 1 tb hdd en minimaal 8 gb ram en core i5 met 3 ghz en de de GeForce GTX 1060

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
ik verwacht van jullie dat jullie aanpassingen doen in mijn lijst als ik iets niet handig gedaan heb
ik wil de beste gaming pc voor mijn buget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31
Ik denk dat je nog een moederbord mist? :+ Zorg dat hier een 1151 socket op zit, je gaat niet overclocken dus een goedkopere B250 variant zou moeten volstaan. EDIT: Ik moet nog even wennen aan de nieuwe lijsten

Verder lijkt een 600W voeding wat overkill, denk dat je met 450W ook al een heel eind komt. Je hebt nu gekozen voor 32GB RAM (voor een behoorlijke prijs). Ik zou terug schalen naar 16GB, scheelt weer flink wat geld.

[ Voor 26% gewijzigd door SpyroTechnik op 02-05-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:39

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.