Mijn vraag
Ik wil graag een kleinere behuizing voor mijn huidige pc hebben , en dat wordt :
Bitfenix Prodigy M ( met Micro ATX support )
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op het moment heb ik de volgende pc :
Behuizing : zalman z11 plus black/white
Mobo: gigabyte 970A-UD3 rev 3.0 (ATX)
CPU: amd fx 8320
Koeler : Schythe mugen 4 PCGH
Ram : 2x4GB DDR3 gskill 1600mhz
GPU: MSI HD7970 Ghz boost edition
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dus mijn probleem een degelijk micro atx bordje van am3+ socket , vandaar de vraag welke is aan te raden waarmee ik dezelfde prestaties / mogelijkheden als nu heb . Ik weer namelijk dat er noa war problemen waren mer power fases op fx processoren ,
Of raden jullie aan ga lekker naar am4 met een ryzen ? Ik ben nog tevreden met de prestaties gezien ik meerendeels op mijn macbook werk en alleen af en toe een spelletje doe
Alvast bedankt voor de tips/hulp
Groet
Stef Willems
Ik wil graag een kleinere behuizing voor mijn huidige pc hebben , en dat wordt :
Bitfenix Prodigy M ( met Micro ATX support )
Relevante software en hardware die ik gebruik
Op het moment heb ik de volgende pc :
Behuizing : zalman z11 plus black/white
Mobo: gigabyte 970A-UD3 rev 3.0 (ATX)
CPU: amd fx 8320
Koeler : Schythe mugen 4 PCGH
Ram : 2x4GB DDR3 gskill 1600mhz
GPU: MSI HD7970 Ghz boost edition
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dus mijn probleem een degelijk micro atx bordje van am3+ socket , vandaar de vraag welke is aan te raden waarmee ik dezelfde prestaties / mogelijkheden als nu heb . Ik weer namelijk dat er noa war problemen waren mer power fases op fx processoren ,
Of raden jullie aan ga lekker naar am4 met een ryzen ? Ik ben nog tevreden met de prestaties gezien ik meerendeels op mijn macbook werk en alleen af en toe een spelletje doe
Alvast bedankt voor de tips/hulp
Groet
Stef Willems