Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De PC is voor de buurman. Hij gebruikt de pc alleen voor heel simpel werk zoals email en het weerbericht opzoeken ed. Zijn huidige pc draait nog Windows XP en vertoont kuren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het systeem mag zo'n €300-350 kosten.
Ik heb het volgende samengesteld. Hij heeft nog een ps/2 toetsenbord en muis, ook staat er een scherm met vga-aansluiting, het zou fijn zijn als deze nog gebruikt kunnen worden.
Mijn vraag is vooral of dit een goede samenstelling is, of dat ik op
een aantal vlakken nog kan besparen:
Alvast bedankt!
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
De PC is voor de buurman. Hij gebruikt de pc alleen voor heel simpel werk zoals email en het weerbericht opzoeken ed. Zijn huidige pc draait nog Windows XP en vertoont kuren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het systeem mag zo'n €300-350 kosten.
Ik heb het volgende samengesteld. Hij heeft nog een ps/2 toetsenbord en muis, ook staat er een scherm met vga-aansluiting, het zou fijn zijn als deze nog gebruikt kunnen worden.
Mijn vraag is vooral of dit een goede samenstelling is, of dat ik op
een aantal vlakken nog kan besparen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G3900 Boxed | € 36,- | € 36,- |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 39,10 | € 39,10 |
| 1 | Asus PCE-N15 | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Crucial CT4G4DFS8213 | € 29,99 | € 29,99 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 54,29 | € 54,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 293,28 | |
Alvast bedankt!