Heb de verzendbevestiging binnen van belsimpel.nl morgen de hele middag voor het raam posten!
Gisteren ook nog een exemplaar besteld bij belsimpel.nl echter is mijn bestelling nog niet verzonden aangezien hij volgens de beste man nog niet geleverd is aan hun door de leverancier. Ik ben benieuwd wat ze dan toch naar jullie verzonden hebben!
Op Postnl.nl staat dat hij voor mij vandaag geleverd word.Airavab schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 10:17:
Gisteren ook nog een exemplaar besteld bij belsimpel.nl echter is mijn bestelling nog niet verzonden aangezien hij volgens de beste man nog niet geleverd is aan hun door de leverancier. Ik ben benieuwd wat ze dan toch naar jullie verzonden hebben!
Op mobiel.nl nog steeds 'levering verwacht binnen 2-3 dagen', dit staat er al sinds vorige week woensdag. Op whatsapp blijven ze ook uiterst vaag. Had hem toch op belsimpel moeten bestellen.
Zojuist gebeld met GSMwijzer/Mobiel.nl, de verwachting is nog steeds aankomst vandaag uiterlijk morgen.
Daarbij heb ik meteen mijn abbo laten aanpassen en stap nu over van Ben (maand abo) naar Telfort (1 jaar abo)
Bij Telfort ben ik incl. toestel na 1 jaar totaal 637 euro kwijt, mijn Ben abo was 14 euro per maand (168 euro per jaar)
Zo word de prijs van de Keyone ook nog leuk
Daarbij heb ik meteen mijn abbo laten aanpassen en stap nu over van Ben (maand abo) naar Telfort (1 jaar abo)
Bij Telfort ben ik incl. toestel na 1 jaar totaal 637 euro kwijt, mijn Ben abo was 14 euro per maand (168 euro per jaar)
Zo word de prijs van de Keyone ook nog leuk
Verwijderd
Helaas krijg ik net bericht dat de levering door postnl wen dag is uitgesteld...Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:49:
Heb de verzendbevestiging binnen van belsimpel.nl morgen de hele middag voor het raam posten!
Ik vermoed dat ze nog niet binnen zijn gekomen bij belsimpelVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:47:
[...]
Helaas krijg ik net bericht dat de levering door postnl wen dag is uitgesteld...
Ben erg benieuwd of mensen hem vandaag nog binnen krijgen en naar de ervaringen. Vind het een prachtig toestel, zou handig zijn als zakelijke telefoon misschien
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ben erg benieuwd wat je ervan vindt!Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:32:
Ik heb 'm net binnen gekregen via Belsimpel. 1e indruk is erg positief
Die van mij, via mobiel.nl, is zojuist verzonden
Ik heb hem net binnen gekregen. Even wennen aan een fysiek toetsenbord, maar het went al snel. Eerste indruk is zeker goed.
Heb het toestel trouwens via belsimpel een paar weken geleden gepreorderd.
Heb het toestel trouwens via belsimpel een paar weken geleden gepreorderd.
Verwijderd
Ik heb hem ook binnen!!
Ik heb hem eind mei gepreorderd bij Belsimpel.
Ik heb hem eind mei gepreorderd bij Belsimpel.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2017 18:24 ]
die van mij is vanmorgen ook binnengekomen!! Nu lekker spelen
Haha, Belsimpel is al met de prijs aan het stunten... een eurotje eraf
Maar wel veel leveranciers op groen nu, direct leverbaar dus.
Ben benieuwd of de prijs de komende weken nog serieus gaat zakken, ik had eerder gelezen dat de verwachte prijs rond de 550 euro uit zou komen?
Ben benieuwd of de prijs de komende weken nog serieus gaat zakken, ik had eerder gelezen dat de verwachte prijs rond de 550 euro uit zou komen?
Klopt, omdat hij inkoop wordt verkocht bij Ingram Micro voor 443,50 exclusief btw en meestal wordt hij bijna tegen die inkoopprijs op internet verkocht. Dus ik verwacht dat hij binnenkort wel rond die 550 euro is te verkrijgen.Dijkhuis schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:28:
Haha, Belsimpel is al met de prijs aan het stunten... een eurotje erafMaar wel veel leveranciers op groen nu, direct leverbaar dus.
Wanneer gok jij?pineapple23 schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:33:
[...]
Klopt, omdat hij inkoop wordt verkocht bij Ingram Micro voor 443,50 exclusief btw en meestal wordt hij bijna tegen die inkoopprijs op internet verkocht. Dus ik verwacht dat hij binnenkort wel rond die 550 euro is te verkrijgen.
Het begint nu al, MeGekko, gaat nu weer onder de prijs van belsimpel.nl zitten.
Had nog nooit van MeGekko gehoord... maar die hebben hem ook niet op voorraad. En gezien de loslaat-issues van de KEYone bestel ik liever bij een webshop met enig betrouwbare garantie-afhandeling..pineapple23 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:20:
[...]
Het begint nu al, MeGekko, gaat nu weer onder de prijs van belsimpel.nl zitten.
Klopt, maar bij Ingram zijn ze ook niet meer op voorraad, volgende levering pas weer 30 juni.itsyaboy schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 10:59:
[...]
Had nog nooit van MeGekko gehoord... maar die hebben hem ook niet op voorraad. En gezien de loslaat-issues van de KEYone bestel ik liever bij een webshop met enig betrouwbare garantie-afhandeling..
Wow echt, das laat. Kon je ook zien hoeveel ze er deze eerste ronde hadden?pineapple23 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Klopt, maar bij Ingram zijn ze ook niet meer op voorraad, volgende levering pas weer 30 juni.
Belsimpel heeft hem inmiddels ook in een aantal winkels beschikbaar, volgens de website:
Amsterdam Niet op voorraad
Den Haag Op voorraad
Groningen Niet op voorraad
Rotterdam Op voorraad
Tilburg Op voorraad
Utrecht Op voorraad
Zwolle Op voorraad
Amsterdam Niet op voorraad
Den Haag Op voorraad
Groningen Niet op voorraad
Rotterdam Op voorraad
Tilburg Op voorraad
Utrecht Op voorraad
Zwolle Op voorraad
[ Voor 49% gewijzigd door Dijkhuis op 15-06-2017 12:59 ]
Keyone 579 euro Megekkol
[ Voor 75% gewijzigd door Noresponse op 15-06-2017 16:19 ]
Website van bol.cm geeft aan voorraad te hebben, 599 euro.
Hoe zit dat met de Tweakers pricewatch, ik zag MeGekko er eerst wel tussen staan en die was flink goedkoper en is er nu tussen uitgehaald. Daarna kwam nog een andere partij naar voren, ben even vergeten welke, die was ook weer goedkoper, maar is nu ook weer uit de pricewatch. Terwijl als ik nu bij MeGekko kijk staat hij nog steeds op die website.
Ik ben afgelopen dagen ook verbaasd over de pricewatch, als je een paar keer per dag kijkt zie je regelmatig een ander lijstje. Bol.com is soms ook weg, bijvoorbeeld.pineapple23 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:02:
Hoe zit dat met de Tweakers pricewatch, ik zag MeGekko er eerst wel tussen staan en die was flink goedkoper en is er nu tussen uitgehaald. Daarna kwam nog een andere partij naar voren, ben even vergeten welke, die was ook weer goedkoper, maar is nu ook weer uit de pricewatch. Terwijl als ik nu bij MeGekko kijk staat hij nog steeds op die website.
Azerty stond er ook net tussen en nu weer weg.Dijkhuis schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 14:10:
[...]
Ik ben afgelopen dagen ook verbaasd over de pricewatch, als je een paar keer per dag kijkt zie je regelmatig een ander lijstje. Bol.com is soms ook weg, bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk (even) uit de feed ofzo, dat doet Tweakers niet allemaal handmatig.pineapple23 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:02:
Ik zag MeGekko er eerst wel tussen staan en die was flink goedkoper en is er nu tussen uitgehaald.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En, wanneer krijg je hem? Hij staat nu weer namelijk als "nog niet verschenen" op bol.com..Noresponse schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:45:
Net besteld bij bol.com
http://www.mediamarkt.nl/...-32gb-zilver-1517443.html
Kijk eens aan, dit had ik niet verwacht, hoop dat ie ook in de winkel komt te liggen.
Kijk eens aan, dit had ik niet verwacht, hoop dat ie ook in de winkel komt te liggen.
Laten we het hopen. Ik wil hem graag hebben, maar wil er eerst een vasthouden voordat ik een keuze maak. Na 4.5 jaar HTC One (m7) tijd voor een nieuwe, maar alle leuke telefoons zijn > 5.5", iets te groot vind ik.pineapple23 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:47:
http://www.mediamarkt.nl/...-32gb-zilver-1517443.html
Dag Medetweakers,
Ik zit al tijdje te wachten op een winkel voorraad ik zag voorbijkomen dat er een nieuwe voorraad zou komen op 30-06 maar als ik de onlinewinkel voorraden bekijk dan is de gemiddelde levertijd 4 weken.
Heeft iemand daar meer info (vanuit ingram) over?
Ik zit al tijdje te wachten op een winkel voorraad ik zag voorbijkomen dat er een nieuwe voorraad zou komen op 30-06 maar als ik de onlinewinkel voorraden bekijk dan is de gemiddelde levertijd 4 weken.
Op eBay staan er diversen, nieuw en gebruikt. Schappelijke prijzen.
Afgelopen weekend voor GBP 449.00 een Keyone gekocht bij Dixons op het vliegveld London Gatwick (North terminal). Omgerekend EUR 520, kon hem niet laten liggen
Niet op voorraadsurindo schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:00:
Dag Medetweakers,
(Verwachte levertijd : 17-07-2017)
0 Lokaal
(Verwachte levertijd :17-07-2017)
Balen!pineapple23 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:35:
[...]
Niet op voorraad
(Verwachte levertijd : 17-07-2017)
0 Lokaal
(Verwachte levertijd :17-07-2017)
Idd balen gelukkig werkt whatsapp nog op mijn blackberry Q10 terwijl de ondersteuning zou stoppen op 30-juni dus ik kan nog wel even wachten.
Dit is nogmaals verlengt tot eind 2017 als het goed is.surindo schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:48:
Idd balen gelukkig werkt whatsapp nog op mijn blackberry Q10 terwijl de ondersteuning zou stoppen op 30-juni dus ik kan nog wel even wachten.
Update van BlackBerry Mobile:
Misschien dat er daarom een periode geen toestellen beschikbaar waren? Hopelijk bevat de lading van 17 juli de nieuwe KEYone's...
Bron: https://mobile.twitter.co...s/883858298423914500?s=03In a further effort to ensure all our BlackBerry Mobile customers and fans have an outstanding experience, we're implementing additional measures that add even greater strength and adhesive to the BlackBerry KEYone display. These new measures are already being implemented on new KEYone's and are beginning to hit our retailer and carrier inventories and will continue to come in stock throughout the summer. If you've already purchased the BlackBerry KEYone, you're fully covered by our manufacturer's warranty, so if any issue arises, please contact us and we can help you with a warranty replacement if needed.
Misschien dat er daarom een periode geen toestellen beschikbaar waren? Hopelijk bevat de lading van 17 juli de nieuwe KEYone's...
Tweakers gaat er 5 weggeven, check plan: Wil jij een fysiek keyboard op je smartphone? Test de BlackBerry KEYone
zojuist mail gekregen van mediamarkt dat de Keyone pas vanaf week 31 (31 juli t/m 4 augustus) weer leverbaar is bij mediamarkt
.
mijn priv had het helaas begeven
.... dus zit nu weer terug op de classic maar ik mis de apps van android wel... (gelukkig blijft de whatsapp nog werken
!)
mijn priv had het helaas begeven

Hebben de winnaars toevallig al bericht gekregen?zeef schreef op maandag 10 juli 2017 @ 11:59:
Tweakers gaat er 5 weggeven, check plan: Wil jij een fysiek keyboard op je smartphone? Test de BlackBerry KEYone
Ik zie inderdaad dat bij Ingram de datum ook naar 3 augustus is veranderd.firewagon007 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:06:
zojuist mail gekregen van mediamarkt dat de Keyone pas vanaf week 31 (31 juli t/m 4 augustus) weer leverbaar is bij mediamarkt.
mijn priv had het helaas begeven.... dus zit nu weer terug op de classic maar ik mis de apps van android wel... (gelukkig blijft de whatsapp nog werken
!)
Als het de verbeterde versie is.... dan vind ik het best!pineapple23 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:33:
[...]
Ik zie inderdaad dat bij Ingram de datum ook naar 3 augustus is veranderd.
Bij Bol.com is de KeyOne weer te bestellen. Raar genoeg hebben ze de naam Blackberry afgekort naar BBRY.
Helaas gaat het hier wel om een Azerty versie
[ Voor 20% gewijzigd door dvddop op 15-07-2017 21:51 . Reden: Azerty ipv Qwerty ]
Dit is de Azerty versie, mocht iemand in alle haast meteen willen bestellendvddop schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:50:
Bij Bol.com is de KeyOne weer te bestellen. Raar genoeg hebben ze de naam Blackberry afgekort naar BBRY.
Bron
Je had het al aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door WhateverSuitsU op 15-07-2017 21:54 ]
En inmiddels staat er "niet leverbaar" net als bij alle andere winkels.dvddop schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:50:
Ik gok dat het iets te maken heeft met de zeer hoge vraag en het feit dat TCL aan het schermpjes lijmen is geslagen?
Zal wel weer meer dan een maand duren voor ze weer op voorraad zijn.
Inmiddels weer leverbaar bij Art & Craft?
Zo te zien binnen twee werkdagen verstuurd.
Ach nee, twee keer kijken en we zien dat het een AZERTY uitvoering is.
Jammer....
Zo te zien binnen twee werkdagen verstuurd.
Ach nee, twee keer kijken en we zien dat het een AZERTY uitvoering is.
Jammer....
[ Voor 33% gewijzigd door pieterxl op 22-07-2017 12:55 ]
Azerty'tje
De nieuwe leveringen komen pas over een tijdje helaas
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Toestel lijkt weer op voorraad bij verschillende webshops
Volgens mij is er weer voorraad bij een aantal webshops.
En bij Belsimpel.nl benoemen ze al de Black variant.Radical1980 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:17:
Volgens mij is er weer voorraad bij een aantal webshops.
https://www.belsimpel.nl/...ckberry-keyone-64gb-black
Was me nog niet eens opgevallen. Ben benieuwd wanneer deze versie beschikbaar komt.pineapple23 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:50:
[...]
En bij Belsimpel.nl benoemen ze al de Black variant.
Nice, daar ga ik zeker op wachten.pineapple23 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:50:
[...]
En bij Belsimpel.nl benoemen ze al de Black variant.
Shikata ga nai.
Ik ook en ik verwacht dat de zwarte versie echt gaat komen hier in Nederland naar aanleiding van dit bericht:Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:52:
[...]
Nice, daar ga ik zeker op wachten.
https://crackberry.com/bl...-ifa-according-new-teaser
Zelfs Tweakers heeft hem tussen de pricewatch staan:
pricewatch: BlackBerry KEYone, 4GB ram, dual sim Zwart
[ Voor 21% gewijzigd door pineapple23 op 09-08-2017 08:54 ]
Nou dan gaan we nu kijken hoe het zit met de levertijd van de Black edition! Ik wacht nu nog even met de aanschaf van de Keyone totdat de Black edition leverbaar is. (Tenzij hebt echt te lang duurt natuurlijk!)
De nieuwe iphone X heeft een aantal dingen van BlackBerry 10 zoals swipe etc en zie nu al op forums dat ze dit geweldig vinden en goed blaba. Ik weet nog dat ze dit in het verleden prut vonden en dat een home knop beter was. bijzonder
Leuk artikel over die homeknop vs BlackBerry 10 https://utbblogs.com/reme...bb10-lacking-home-button/
Precies wat ik al aangaf
Precies wat ik al aangaf
Heeft de KeyOne net zoals BlackBerry 10 ook van die gestures? Dat werkt namelijk erg fijn.
Shikata ga nai.
Nee de Keyone heeft dit helaas niet en snap echt niet waarom google dat niet zou toelaten. Ik ben zelf wel beetje jaloers dat de iphone X dat wel gaat krijgen en mis BB10OS wel. De huidige ios en android voelt zo retro soms en toch wen je eraan en accepteer ik het maar.
Wel heeft BlackBerry wat leuk tweaks in Android en natuurlijk de eigen apps en dat maakt het wel een fijn toestel tegenover een Samsung of een Sony toestel. De werk en inzet met toch wel elke 6 weken update voor de eigen apps en de 5 wekelijke security update's maakt het af en dit is ook wel de reden dat je gewoon iets meer betaald voor een BlackBerry met Android.
Wel heeft BlackBerry wat leuk tweaks in Android en natuurlijk de eigen apps en dat maakt het wel een fijn toestel tegenover een Samsung of een Sony toestel. De werk en inzet met toch wel elke 6 weken update voor de eigen apps en de 5 wekelijke security update's maakt het af en dit is ook wel de reden dat je gewoon iets meer betaald voor een BlackBerry met Android.
[ Voor 40% gewijzigd door Noresponse op 13-09-2017 21:03 ]
Ik zie dat de Black edition nu bij Belsimpel wordt aangeboden.
Shikata ga nai.
Staat er al een tijdje op hoor, moet er begin volgende maand zijn...Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:36:
Ik zie dat de Black edition nu bij Belsimpel wordt aangeboden.
Dat was een pre-order, nu kun je 'm dus ook echt direct aanschaffen. 
EDIT: Oh, blijkbaar alsnog twee weken wachten, maar je kan nu wel een abo erbij selecteren.
EDIT: Oh, blijkbaar alsnog twee weken wachten, maar je kan nu wel een abo erbij selecteren.
[ Voor 39% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 20-09-2017 20:35 ]
Shikata ga nai.
Ik had Belsimpel gemaild. Onderstaand hun reactie.
Ik twijfel of ik hier op wacht of dat ik er een uit Duitsland bestel als de KEYone black daar beschikbaar is.De BlackBerry KEYone wordt volgens bronnen in eerste instantie eind september in een aantal landen gelanceerd, daarna snel in overige Europese landen. De verwachting is dat wij de toestellen spoedig op voorraad krijgen en kunnen uitleveren, maar de precieze datum is nog niet bekend.
Als je hem in Duitsland besteld heb je een QWERTZ keyboard.abc874 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:21:
Ik had Belsimpel gemaild. Onderstaand hun reactie.
[...]
Ik twijfel of ik hier op wacht of dat ik er een uit Duitsland bestel als de KEYone black daar beschikbaar is.
Thanks! Ik wist niet dat ze in Duitsland een anders toetsenbord hebben.pineapple23 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:47:
[...]
Als je hem in Duitsland besteld heb je een QWERTZ keyboard.

Frankrijk heeft ook een ander toetsenbord natuurlijk. Maar de Engelse variant heeft wel gewoon QWERTY toch? Het is alleen het oplaadblokje wat voor hier onbruikbaar is lijkt me?
Engelse KEYones hebben idd een QWERTY-toetsenbord. Ik kan het weten, ik heb er 1. Wel moet ik je waarschuwen, alle Engelse KEYone-varianten zitten nog op de July security update. Het is onduidelijk waarom ze achter lopen. Ook al gebruik je een Nederlandse provider, de Updates-app stuurt je variantnummer door en bepaalt dan of je een update kan krijgen....abc874 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:24:
[...]
Thanks! Ik wist niet dat ze in Duitsland een anders toetsenbord hebben.![]()
Frankrijk heeft ook een ander toetsenbord natuurlijk. Maar de Engelse variant heeft wel gewoon QWERTY toch? Het is alleen het oplaadblokje wat voor hier onbruikbaar is lijkt me?
In stock zie ik: pricewatch: BlackBerry KEYone, 4GB ram, single sim Zwart
Weet iemand waarom belsimpel exlcusief de black editio verkoopt?
Hebben hun de eerste levering opgekocht waardoor er nu nog geen concurerende prijzen zijn?
Hebben hun de eerste levering opgekocht waardoor er nu nog geen concurerende prijzen zijn?
Grijze import. Het is nu alweer uitverkocht.
Als het grijze import zou zijn, gaan ze zichzelf echt niet exclusief noemen natuurlijk...pieterxl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:31:
Grijze import. Het is nu alweer uitverkocht.
Ook bij Mobiel.nl staat de telefoon nu als Verwacht:
https://www.mobiel.nl/sma...ckberry/keyone-black-64gb
Servicedesk geeft aan dat deze telefoon waarschijnlijk pas in November leverbaar wordt, in verband met problemen bij de leverancier...
https://www.mobiel.nl/sma...ckberry/keyone-black-64gb
Servicedesk geeft aan dat deze telefoon waarschijnlijk pas in November leverbaar wordt, in verband met problemen bij de leverancier...
In Nederland wel, de rest krijgt hem pas volgende week aangeleverd.
BlackBerry gaat hard op de beurs na erg goede cijfers. Ik zie nog geen bericht van tweakers, terwijl ze wel altijd weten te benadrukken dat het over en sluiten was voor BlackBerry. Wie weet wijden ze nog een artikel eraan dat ze met beide benen uit het graf zijn.
https://crackberry.com/bl...es-q2-fiscal-2018-results
Ze hebben reeds ook al een deal gemaakt aangaande BlackBerry Android os voor een leverancier en ze zijn nog bezig met een tweede om hun eigen android versie te pushen. Als er meer volgen dan krijgen ze ook meer grip op de samenwerking met Google en wie weet hebben we volgend jaar gewoon swipe en gesture zoals BlackBerry 10 terug.
Las overigens dat TCL goed verkoopt en het afgelopen kwartaal meer toestel verkocht heeft dan BlackBerry in 2014 toen het de Z10 lanceerde. BlackBerry had toen een verkoop van 7 Miljoen en TCL schijnt al reeds 11 Miljoen toestellen te hebben verkocht. Ik kan alleen dat artikel niet meer vinden.
TCL heeft overigens de gehele voorraad en distributie van de DTEK50 en 60 compleet in handen en BlackBerry maakt officeel geen smartphones meer. BlackBerry heeft nog wel BlackBerry Mobile om samen te werken aan nieuwe toestellen en BlackBerry Android oplossingen. BlackBerry maakt overigens nog wel hardware voor andere business zoals radar, iot en medische sector in samenwerking met leveranciers.
https://crackberry.com/bl...es-q2-fiscal-2018-results
Ze hebben reeds ook al een deal gemaakt aangaande BlackBerry Android os voor een leverancier en ze zijn nog bezig met een tweede om hun eigen android versie te pushen. Als er meer volgen dan krijgen ze ook meer grip op de samenwerking met Google en wie weet hebben we volgend jaar gewoon swipe en gesture zoals BlackBerry 10 terug.
Las overigens dat TCL goed verkoopt en het afgelopen kwartaal meer toestel verkocht heeft dan BlackBerry in 2014 toen het de Z10 lanceerde. BlackBerry had toen een verkoop van 7 Miljoen en TCL schijnt al reeds 11 Miljoen toestellen te hebben verkocht. Ik kan alleen dat artikel niet meer vinden.
TCL heeft overigens de gehele voorraad en distributie van de DTEK50 en 60 compleet in handen en BlackBerry maakt officeel geen smartphones meer. BlackBerry heeft nog wel BlackBerry Mobile om samen te werken aan nieuwe toestellen en BlackBerry Android oplossingen. BlackBerry maakt overigens nog wel hardware voor andere business zoals radar, iot en medische sector in samenwerking met leveranciers.
[ Voor 67% gewijzigd door Noresponse op 29-09-2017 12:05 ]
De Keyone Black edition is regelmatig 449 pond, nu 511 euro, op amazon.co.uk. Nu staat ie weer op 530 pond, maar afgelopen week regelmatig op 449 pond. https://www.amazon.co.uk/...94&sr=8-1&keywords=keyone
Verder de silver variant regelmatig 379 euro op amazon.de, is natuurlijk wel de qwertz variant. Nu op 479 euro, maar is regelmatig 379 euro. https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Verder de silver variant regelmatig 379 euro op amazon.de, is natuurlijk wel de qwertz variant. Nu op 479 euro, maar is regelmatig 379 euro. https://www.amazon.de/gp/...new?ie=UTF8&condition=new
Ik heb hem inderdaad besteld voor 449 pond. omrekening naar 511 euro is wel erg rooskleurig, zo gunstig is de omrekening niet wanneer je met creditcard betaalt.koksie schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:07:
De Keyone Black edition is regelmatig 449 pond, nu 511 euro, op amazon.co.uk. Nu staat ie weer op 530 pond, maar afgelopen week regelmatig op 449 pond. https://www.amazon.co.uk/...94&sr=8-1&keywords=keyone
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Ah, dat kan goed kloppen idd, ik heb zonder nadenken de rate van xe.com genomen, da's idd wel erg optimistisch. Op hoeveel kwam jij uit?Rudedadude schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:07:
[...]
Ik heb hem inderdaad besteld voor 449 pond. omrekening naar 511 euro is wel erg rooskleurig, zo gunstig is de omrekening niet wanneer je met creditcard betaalt.
Rond de 530 geloof ik, rekening houdend met de wisselkoers van m'n card en de opslag daarop. Nog altijd voordeliger dan de conversie die Amazon zelf eventueel toepast.koksie schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:12:
[...]
Ah, dat kan goed kloppen idd, ik heb zonder nadenken de rate van xe.com genomen, da's idd wel erg optimistisch. Op hoeveel kwam jij uit?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
en maar 30 euro meer dan de goedkoopste 32 GB versie in NL kost bij belsimpel.nl. Voor die 3 tientjes is het de moeite wel waard denk ik. Heb je 'm al binnen of heb je 'm onlangs pas besteld?Rudedadude schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:17:
[...]
Rond de 530 geloof ik, rekening houdend met de wisselkoers van m'n card en de opslag daarop. Nog altijd voordeliger dan de conversie die Amazon zelf eventueel toepast.
Hij komt deze week binnenkoksie schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:12:
[...]
en maar 30 euro meer dan de goedkoopste 32 GB versie in NL kost bij belsimpel.nl. Voor die 3 tientjes is het de moeite wel waard denk ik. Heb je 'm al binnen of heb je 'm onlangs pas besteld?
Inmiddels binnen in in gebruik. Ik was alleen even vergeten dat je met een engelse opladerplug niet zoveel kunt tenzij je een verloopstekker hebtkoksie schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:12:
[...]
en maar 30 euro meer dan de goedkoopste 32 GB versie in NL kost bij belsimpel.nl. Voor die 3 tientjes is het de moeite wel waard denk ik. Heb je 'm al binnen of heb je 'm onlangs pas besteld?
Mooi, veel plezier ervan! Ik heb zelf de silver versie voor 382 euro op amazon.de besteld maar was niet op voorraad en voorlopig lijkt er geen schot in te zitten. Ik moet nog even geduld hebben dus. Ofwel amazon.de levert binnenkort alsnog, of er komt een betere/snellere deal voorbij en dan annuleer ik amazon.de.
Qwerty of qwertz?koksie schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:11:
Mooi, veel plezier ervan! Ik heb zelf de silver versie voor 382 euro op amazon.de besteld maar was niet op voorraad en voorlopig lijkt er geen schot in te zitten. Ik moet nog even geduld hebben dus. Ofwel amazon.de levert binnenkort alsnog, of er komt een betere/snellere deal voorbij en dan annuleer ik amazon.de.
Voor zover ik begrepen heb is het niet softwarematig om te zetten zonder veel van de functionaliteit van het keyboard te verliezen.
[ Voor 13% gewijzigd door 3x3 op 14-12-2017 20:18 ]
| live and give like no one else |
Qwertz. Ik ga eens kijken hoe lastig dat in de praktijk is. Ik had juist begrepen dat het software-matig omzetten geen verschil maakt?
edit: aha, volgens deze link maakt het idd verschil: https://forums.crackberry...lackberry-keyone-1126873/
Edit 2: de qwertz versie is nu weer 379 euro op amazon.de maar nog altijd niet leverbaar. Ik heb 'm een week geleden besteld en nog geen verandering in status, dus dit is er denk ik een voor de lange adem...
https://www.amazon.de/gp/...45&sr=8-1&keywords=keyone
edit: aha, volgens deze link maakt het idd verschil: https://forums.crackberry...lackberry-keyone-1126873/
Edit 2: de qwertz versie is nu weer 379 euro op amazon.de maar nog altijd niet leverbaar. Ik heb 'm een week geleden besteld en nog geen verandering in status, dus dit is er denk ik een voor de lange adem...
https://www.amazon.de/gp/...45&sr=8-1&keywords=keyone
[ Voor 111% gewijzigd door koksie op 17-12-2017 22:45 ]
Vandaag een aanbieding bij bol.com voor 463.20 euro. Ik heb m'n amazon orders gecancelled en bij bol.com besteld. Kreeg nog 5 euro extra korting bij het afrekenen.
edit: inmiddels uitverkocht.
Edit: ik zal jullie het verhaal besparen over Bol.com en amazon.co.uk maar fraai was het allemaal niet. Uiteindelijk heb ik sinds een week toch de qwertz versie voor 379 euro van amazon.de. Werkt als een trein.
edit: inmiddels uitverkocht.
Edit: ik zal jullie het verhaal besparen over Bol.com en amazon.co.uk maar fraai was het allemaal niet. Uiteindelijk heb ik sinds een week toch de qwertz versie voor 379 euro van amazon.de. Werkt als een trein.
[ Voor 43% gewijzigd door koksie op 11-01-2018 12:13 ]
In de Pricewatch staat dat de zwarte 4GB variant nu voor ergens €500 verkrijgbaar is. Ga je op de website van de MediaMarkt kijken, dan blijken ze hem helemaal niet op voorraad te hebben. Wat gebeurt hier?
Uhm iets met aanbod van verschillende webshops...?William_H schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:34:
In de Pricewatch staat dat de zwarte 4GB variant nu voor ergens €500 verkrijgbaar is.
Ga je op de website van de MediaMarkt kijken, dan blijken ze hem helemaal niet op voorraad te hebben.
Wat gebeurt hier?
Sorry, maar lees je wel wat ik schrijf!? Ik heb het over de vermelde prijs van de MediaMarkt.CLB schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:11:
[...]
Uhm iets met aanbod van verschillende webshops...?
Ik heb inmiddels een foute prijs doorgegeven aan de Pricewatch afdeling van Tweakers.
[ Voor 8% gewijzigd door William_H op 26-01-2018 19:27 ]
De Qwertz versies zijn op amazon.de weer eens in de bonus, 375 euro voor de Silver en 399 euro voor de Black editie. https://www.amazon.de/Bla...05&sr=8-4&keywords=keyone
Silver nu 250 euro bij Amazon, black 350.
Silver is weer terug naar 375, Black staat nog op 349. Amazon.de blijft maar schuiven met de prijzen, nu is de Black dus nog goedkoper dan de Silver.
Bij de Mediamarkt in Duitsland zijn de silver en black editions aanzienlijk in prijs verlaagd:
Silver, 32GB: €249,-
Black, 64GB: €299,-
http://www.mediamarkt.de/...onlineshop&channel=mmdede
Silver, 32GB: €249,-
Black, 64GB: €299,-
http://www.mediamarkt.de/...onlineshop&channel=mmdede