Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 16:28
Beste Tweakers,

Ik zou graag jullie hulp willen inschakelen bij het volgende:
Mijn oom en tante zijn beiden richting de 80 jaar aan het gaan. Ze hebben geen internet, maar wel telefoon en televisie. Ze krijgen televisie via Ziggo, telefonie via KPN én Tele2. Er is gekozen voor een dubbel telefoonabonnement omdat mijn tante afkomstig is van Aruba en haar familie daar woont. Elke week belt ze met ze, maar dit gebeurt naar mobiele nummers, gezien ze geen vaste lijn meer gebruiken daar. De facturen van de laatste maand zijn als volgt: €71 voor bellen van KPN (inclusief BelVrij Weekend abonnement) en €90 (al zijn er ook facturen van maar €25) voor Tele2.

Ik heb bij KPN en andere providers nagevraagd of er een abonnement is voor onbeperkt bellen naar mobiele nummers in het buitenland, maar zij bieden alleen onbeperkt bellen naar vaste nummers. Mijn vraag aan jullie: bestaat er zoiets als een onbeperkt bellen abonnement naar mobiele nummers in het buitenland?

Bij voorbaat dank.

Weet weinig, leert veel

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Zonder internet?
Ottie93 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:44:
De facturen van de laatste maand zijn als volgt: €71 voor bellen van KPN (inclusief BelVrij Weekend abonnement) en €90 (al zijn er ook facturen van maar €25) voor Tele2.
Op zich zegt dit niet zo veel... Hoe lang bellen ze bijvoorbeeld? Dit al gezien? https://www.bellen.com/be...r-bellen-via-0900-nummers

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-10 16:28
Het verschilt enorm hoeveel ze bellen. Dit varieert van een kwartier per maand tot soms 2 uur. Dat van die 0900 nummers ga ik even uitpluizen, dank voor de link!

Wat betreft skype: te ingewikkeld voor m'n oom en tante. Ze zijn te oud om nog te leren hoe dat allemaal werkt. Daarbij ook geen internet. Ik ga wel eens navragen of de familie in Aruba wel of geen internet heeft, misschien dat WhatsApp bellen dan een optie wordt. Dan is een internetabonnement misschien een oplossing.

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een VOIP telefoon en dan een goede VOIP provider uitzoeken? Dan bellen ze op dezelfde manier als nu maar onderwater gaat het via die goedkope VOIP provider.

Je kan zelfs zo'n telefoon nemen: https://www.voipshop.nl/d...oon-met-android/pid=47849
Dan maak je gewoon de juiste snelkoppelingen en kunnen ze daar op drukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Discussietopic -> Vraagtopic
Pagina: 1