Vodafone prepaid 3g blok maar geen verbruik in status

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
Momenteel op vakantie op Fuerteventura. Voor de zekerheid een vodafone prepaid in een extra toestel gestopt om een data blok te activeren mocht wifi niet zo goed werken. Wifi valt regelmatig uit dus de data op de prepaid aangezet.

3GB blok ook in het buitenland te gebruiken. Prima dus. Telefoon ingesteld om data te loggen en melding te geven als het bijna op is.

Nu keek ik net in de status en ik had ongeveer 750MB gebruikt. Daarna gekeken in de vodafone app en tot mijn verbazing geeft die 0MB verbruikt . Daaronder staat in kleine cijfertjes een limiet genoemd in MB omgerekend 1024GB (huh dus :-) )

Nu dus de vraag hoe werkt dat hier bij vodafone. Is dit een foutje of wat is hier aan de hand. Prepaid tegoed staat op 3 euro en blijft daar ook op staan. Dus daar gaat het ook niet vanaf.

De telefoon is verbonden met vodafoon.es op 4G.

Iemand hier die er iets zinnigs over kan zeggen ?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Google niks kunnen vinden en vodafoon bellen leek me niet handig ( evt. Iets met slapende honden :-) )

[ Voor 5% gewijzigd door Gitano op 02-05-2017 03:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een aantal dingen schieten mij te binnen:
- Heb je de bloks en de app op dezelfde dag bekeken? (Hier kan nog wel eens vertraging inzitten)
- Heb je het juiste telefoonnummer toegevoegd aan de app?

Verder kun je even aangeven welke bloks je hebt afgesloten en wat voor prepaid kaart je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Ik heb een You prepaid kaartje.
Enige wat ik geactiveerd heb is een 3GB data bundel.
Dit heb ik afgelope zaterdag gedaan en tot nu blijft de status pagina ( zowel in de app als op de website ookal is dat hetzelfde lijkt het ) gewoon 0 geven. Vertraging van 3 dagen is best wel iets waar je dan niks aan hebt als status overzicht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
:+ Heb ik al maanden.Belminuten tellen wel af maar mb gaat niks af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:04
ijsbeer1 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:26:
:+ Heb ik al maanden.Belminuten tellen wel af maar mb gaat niks af.
Bedoel je dat je gewoon kan kan doorinternetten na verbruik kan je bundel, of dat de app gewoon niet geupdate word ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
De app en pagina werden niet geupdate. Pas na 4 dagen nu eindelijk wat te zien. 1 van de 3 gebruikt. Alleen nu weer dat er een limiet standaard staat ingesteld en die kicked erin ookal heb je nog 2GB over.

Net datalimiet uit moeten sms-en , maar lijk nog niet veel effect te hebben. Maarja dat is weer een ander probleem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
Nouja bijna 2 uur kwijt geweest met vodafone support maar ze kregen mijn data ook niet meer aan de gang.
Conclusie sim wissel 😤 Nodig. Gaat niet als je op vakantie bent dus dat komt als ik terug ben. Heb wel het geld voor de databundel volledig terug gekregen. Daarvoor maar even hier lokaal een prepaid sim gehaald .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
fl2001 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:24:
[...]

Bedoel je dat je gewoon kan kan doorinternetten na verbruik kan je bundel, of dat de app gewoon niet geupdate word ?
Mijn bundel blijf gewoon op 200mb en 20 mb staan. Vorige maand 5,5 gb verstookt.
Pagina: 1