Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

upc en ubiqiti

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vonkkie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:17
ik heb nu de upc TC7200.u hier van staat de wifi al uit.
En gebruik ik een unifi switch met 2 stuks unifi ac pro,s .
Qua wifi werkt dit veel beter als mijn oude oplossing met 2 netgear routers ingesteld als ap

maar nu zag ik de USG router staan en vroeg me af of dit de bekabelde kant ook zou verbeteren .

heb nu de upc router van daar gaat er 1 aansluiting naar een netgear switch in de computerkamer en van daar uit gaan alle bekabelde apparaten weg .

Van uit de upc gaat er een kabel naar de unifi switch en dan vanaf daar naar de ac pro,s .

Kan dit makkelijk aan passen dat de USG alles gaat voeden en de upc op bridge gaat .

Maar ga ik dit merken of heeft dit geen impact .

Geen idee of de upc router nou echt goed is of niet .

in totaal zijn er ongeveer 3 telefoons 4 laptops 3 computers 2 mediaspelers
en een inbraak installatie continu verbonden .
Heb nog 4 andere apparaten die zo nu en dan er op staan .
en dan nog bezoekers die me wifi gebruiken

dus qua gebruiker is het best druk en of de ziggo modem / router daar nou voor geschikt is vraag ik me af

deze vraag staat ook bij de buren

alvast dank erik

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien dit meer gaat over het netwerk en minder met het internet, geef ik het topic even een schopje van IH naar NT.

Verder is je post een beetje slecht te lezen, door het gebrek aan hoofdletters en punten. Zou je je post hier en daar wat willen verbeteren?

Als laatste is je vraag geloof ik of een nieuwe router je bekabelde netwerk kan verbeteren. Maar volgens mij noem je hier geen problemen op met je huidige bekabelde netwerken, dus waar zit het probleem?

• vonkkie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:17
Heb het aangepast met hoofd letters en punten .

Er is geen probleem moet alleen zeggen dat ik de controler van ubiquiti erg mooi vind .
En de USG nog kan aanschaffen om mijn complete netwerk op ubiquiti te laten werken.
Maar als dit voor de rest geen voordeel bied ten opzichte van de upc router dit een beetje overbodig is (wel leuk om mee experimenteren )
Je ziet veel klachten over het wifi gedeelte .
Maar ik heb niet de kennis om het verschil in werking tussen de standaard router en de usg te bepalen .
Daar om mijn vraag in de hoop dat mensen die meer ervaring met netwerken hier hun mening over konden geven .