ik heb nu de upc TC7200.u hier van staat de wifi al uit.
En gebruik ik een unifi switch met 2 stuks unifi ac pro,s .
Qua wifi werkt dit veel beter als mijn oude oplossing met 2 netgear routers ingesteld als ap
maar nu zag ik de USG router staan en vroeg me af of dit de bekabelde kant ook zou verbeteren .
heb nu de upc router van daar gaat er 1 aansluiting naar een netgear switch in de computerkamer en van daar uit gaan alle bekabelde apparaten weg .
Van uit de upc gaat er een kabel naar de unifi switch en dan vanaf daar naar de ac pro,s .
Kan dit makkelijk aan passen dat de USG alles gaat voeden en de upc op bridge gaat .
Maar ga ik dit merken of heeft dit geen impact .
Geen idee of de upc router nou echt goed is of niet .
in totaal zijn er ongeveer 3 telefoons 4 laptops 3 computers 2 mediaspelers
en een inbraak installatie continu verbonden .
Heb nog 4 andere apparaten die zo nu en dan er op staan .
en dan nog bezoekers die me wifi gebruiken
dus qua gebruiker is het best druk en of de ziggo modem / router daar nou voor geschikt is vraag ik me af
deze vraag staat ook bij de buren
alvast dank erik
En gebruik ik een unifi switch met 2 stuks unifi ac pro,s .
Qua wifi werkt dit veel beter als mijn oude oplossing met 2 netgear routers ingesteld als ap
maar nu zag ik de USG router staan en vroeg me af of dit de bekabelde kant ook zou verbeteren .
heb nu de upc router van daar gaat er 1 aansluiting naar een netgear switch in de computerkamer en van daar uit gaan alle bekabelde apparaten weg .
Van uit de upc gaat er een kabel naar de unifi switch en dan vanaf daar naar de ac pro,s .
Kan dit makkelijk aan passen dat de USG alles gaat voeden en de upc op bridge gaat .
Maar ga ik dit merken of heeft dit geen impact .
Geen idee of de upc router nou echt goed is of niet .
in totaal zijn er ongeveer 3 telefoons 4 laptops 3 computers 2 mediaspelers
en een inbraak installatie continu verbonden .
Heb nog 4 andere apparaten die zo nu en dan er op staan .
en dan nog bezoekers die me wifi gebruiken
dus qua gebruiker is het best druk en of de ziggo modem / router daar nou voor geschikt is vraag ik me af
deze vraag staat ook bij de buren
alvast dank erik