Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09:25
beste tweakers,

ik probeer al enige tijd op mijn MSI z170 m7 mobo via teamviewer een WOL intestellen.

echter kan ik in de bios verschillende wake on... events vinden maar niet wake on Lan. kan iemand me misschien helpen hoe ik dit toch kan instellen en of dit uberhaupt kan op mijn moederbord?

zou heel fijn zijn

gr Gamerboy

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je dan al geprobeerd, als je al zo lang bezig bent? :)

Misschien heb je wat aan deze videos:

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
al geprobeerd maar heeft geen effect gehad. (ik weet dat ik kan google maar helaas had dit voor mij geen effect)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gamerboy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:13:
al geprobeerd maar heeft geen effect gehad. (ik weet dat ik kan google maar helaas had dit voor mij geen effect)
Dan zijn we terug bij af :o
Room42 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:10:
Wat heb je dan al geprobeerd, als je al zo lang bezig bent? :)

[...]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
uhm. ik heb zo'n beetje elke tool geprobeerd om hem te starten maar ik heb het probleem al gecentraliseerd en het zit'm in de bios. ik moet nog wat instellingen daar veranderen maar helaas weet ik niet welke