Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 916005

Topicstarter
Ik heb zelf al een paar componenten bij elkaar gevogeld alleen weet ik nog niet zeker of dit wel het beste build is voor de prijs die ik betaal. ook nog is weet ik niet welke koeling-systeem ik moet kopen
ik ga deze PC vooral gebruiken om te gamen. mijn budget zit tussen de 600-800.
Zelf weet ik niet zo goed hoe je een PC bouwt, maar ik ken wel een paar mensen die het eerder hebben gedaan.
- Producten die ik nog niet heb toegevoegd
Welke interne harde schijf ik moet kopen
Koeling

als er iets te veranderen is of toe te voegen is hoor ik het graag
PS dit is mijn eerste forum post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-05 16:19
Leuk dat je hebt besloten zelf een PC te gaan bouwen, echter is mij nu nog niet duidelijk wat je zelf precies aan componenten hebt, en wat voor games je wil gaan spelen en op welke resolutie.

Edit:
Ik zie nu inderdaad dat je de onderdelen aan het topic hebt gelinkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Nycrea op 01-05-2017 15:27 ]

🇺🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:06
Hoi Zapteus, heb je de onderdelen die je gelinked hebt al gekocht of ben je dat nog van plan?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcerasmus
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-04 10:12
Hoi Zapteus,
Als je voor een budget processorkoeling wilt gaan die goede prestaties levert, zou ik voor de be quiet! Pure Rock ofwel de Cooler Master Hyper TX3 Evo gaan.
Als je voor een iets duurdere en stillere CPU-koeling wilt gaan ziet de Scythe Mugen 5 PCGH Edition er goed uit, maar die heeft nog geen reviews, dus weet je niet of het wel een fijn ding is ;). Als je daar echt zeker van wilt zijn kan ik de Scythe Mugen 4 wel aanraden.
Qua harde schijf kan je voor de WD Purple WD30PURX, 3TB gaan, die heeft 3 jaar fabrieksgarantie en 3072 GB is meer dan genoeg. Zelf heb ik goede ervaringen met Seagate Desktop HDD, 2TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:24
Ik zou niet voor verouderde hardware kiezen.
We zijn al een paar generaties verder wat de cpu betreft.

Er is net een nieuwe best buy guide verschenen.
Misschien is dit interessant voor jou.

reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017

Heb je trouwens al randapparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.