Ik zoek een?
CPU koeler voor i7 7700k
Wat is je budget?
Maximaal 100 euro eigenlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een Be Quiet Dark Rock 3 willen hebben, maar ik twijfel nog over waterkoeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 7700K
Be Quiet Silent Base 800
Zoals jullie boven lezen, zoek ik een CPU koeler. De keus voor een lucht of waterkoeling ben ik alleen nog niet uit.
Voordelen luchtkoeler:
- Stiller
- Betrouwbaarder
- Goedkoper
Voordelen waterkoeler
- Meer koeloppervlak, dus lagere temperaturen (boeit me niet zo heel veel eigenlijk, als het maar koel genoeg is om te gamen)
- Minder gewicht aan de cpu (Zijn gebogen CPU's nog steeds een issue bij Kaby lake?)
- Makkelijker schoonmaken
Ik hoop dat jullie mij over de streep kunnen trekken, ik wil het liefst gewoon luchtkoeling maar ik maak me zorgen over het buigen van de CPU
CPU koeler voor i7 7700k
Wat is je budget?
Maximaal 100 euro eigenlijk
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag een Be Quiet Dark Rock 3 willen hebben, maar ik twijfel nog over waterkoeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i7 7700K
Be Quiet Silent Base 800
Zoals jullie boven lezen, zoek ik een CPU koeler. De keus voor een lucht of waterkoeling ben ik alleen nog niet uit.
Voordelen luchtkoeler:
- Stiller
- Betrouwbaarder
- Goedkoper
Voordelen waterkoeler
- Meer koeloppervlak, dus lagere temperaturen (boeit me niet zo heel veel eigenlijk, als het maar koel genoeg is om te gamen)
- Minder gewicht aan de cpu (Zijn gebogen CPU's nog steeds een issue bij Kaby lake?)
- Makkelijker schoonmaken
Ik hoop dat jullie mij over de streep kunnen trekken, ik wil het liefst gewoon luchtkoeling maar ik maak me zorgen over het buigen van de CPU
[ Voor 13% gewijzigd door WCA op 01-05-2017 15:17 ]
Share and Enjoy!