Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (H1Z1 kotk, Player unknown battlegrounds, gta 5 etc.) En foto bewerking met lightroom en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsebord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in ieder geval een I7700, 16 gig ram. Ik heb lang nagedacht tussen de gtx 1070 of de gtx 1080. het prijs verschil is maar 100 euro en voor 1440p is een 1080 toch wat beter denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU intel, en voor de gpu maakt het mij niet uit. Ik heb geen zin om op vega van amd te wachten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de pc een beetje stil is en een beetje future proof ben ik blij:)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik weet alleen nog niet wat voor voeding ik nodig heb. Ik twijfel er ook over om de pc zelf in elkaar te zetten. Op youtube lijkt het niet al te moeilijk. Ik vroeg me ook af of alles in de case past en of dit een beetje een noob friendly case is voor zelfmontage? Als laatste, zijn de onderdelen van goede kwaliteit? kan het goedkoper of misschien beter?
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
Voornamelijk gamen (H1Z1 kotk, Player unknown battlegrounds, gta 5 etc.) En foto bewerking met lightroom en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsebord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
in ieder geval een I7700, 16 gig ram. Ik heb lang nagedacht tussen de gtx 1070 of de gtx 1080. het prijs verschil is maar 100 euro en voor 1440p is een 1080 toch wat beter denk ik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU intel, en voor de gpu maakt het mij niet uit. Ik heb geen zin om op vega van amd te wachten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de pc een beetje stil is en een beetje future proof ben ik blij:)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik weet alleen nog niet wat voor voeding ik nodig heb. Ik twijfel er ook over om de pc zelf in elkaar te zetten. Op youtube lijkt het niet al te moeilijk. Ik vroeg me ook af of alles in de case past en of dit een beetje een noob friendly case is voor zelfmontage? Als laatste, zijn de onderdelen van goede kwaliteit? kan het goedkoper of misschien beter?
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING | € 560,- | € 560,- |
| 1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 331,54 | € 331,54 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,96 | € 93,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.678,45 | |