Een tijdje geleden is mijn MacBook Pro (Retina, 15 inch, medio 2014) gevallen en sindsdien heb ik lijnen en dode pixels in mijn beeld. Ook de aluminium buitenkant van het scherm is stuk. Ik wil dus graag de hele bovenkant laten vervangen. Ik woon in België en bij Switch zeiden ze me dat dit 750 euro zou kosten... Dit is toch wel erg duur en na even zoeken op internet zag ik dat in Nederland deze zelfde herstelling een stuk goedkoper is, daarom denk ik erover om mijn macbook in Nederland te laten herstellen. Ik wil natuurlijk wel dat er een origineel Apple scherm wordt gebruikt. Ik zocht al een paar keer contact met www.istore-vw.com, omdat deze de goedkoopste was die ik vond en op de site staat dat ze met originele onderdelen werken, maar heb nog geen antwoord ontvangen.
Graag zou ik nu weten welke winkels jullie me kunnen aanraden (in België of in Nederland). De voorwaarden zijn dat ze met originele Apple onderdelen werken en ja goedkoper dan 750 euro zou erg fijn zijn. Ik weet wel dat ik dit niet voor 200 euro kan laten doen, maar ik zoek dus iets waar ze het goed doen, maar waar het toch nog 'betaalbaar' is. (Ik wil wel echt mijn scherm laten vervangen, dus tips als 'een extern scherm gebruiken' helpen me niet echt)
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, alvast bedankt.
Graag zou ik nu weten welke winkels jullie me kunnen aanraden (in België of in Nederland). De voorwaarden zijn dat ze met originele Apple onderdelen werken en ja goedkoper dan 750 euro zou erg fijn zijn. Ik weet wel dat ik dit niet voor 200 euro kan laten doen, maar ik zoek dus iets waar ze het goed doen, maar waar het toch nog 'betaalbaar' is. (Ik wil wel echt mijn scherm laten vervangen, dus tips als 'een extern scherm gebruiken' helpen me niet echt)
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, alvast bedankt.