tweakers.net/video/14773/bestook-het-schip-van-de-vi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 15:16

Wish

ingwell

Topicstarter
Ik klik net de video aan in dit artikel en wat mij dan opvalt is dat ik nergens in de video het geluid kan controleren... die control zit er gewoon niet. Is die per ongeluk uitgezet?

Ook in de enlarged en volledig scherm variant mist het control voor het geluid. Normaal zet ik deze filmpjes bijvoorbeeld op mute en dat kan hier niet?

W8.1
Chrome browser, laatste versie.

[ Voor 5% gewijzigd door Wish op 01-05-2017 12:52 ]

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Kan je een screenshotje posten? Dan kunnen we die meegeven aan de ontwikkelaars van StreamOne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Topicstarter
Zvennn schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:25:
Kan je een screenshotje posten? Dan kunnen we die meegeven aan de ontwikkelaars van StreamOne.
Hierbij:

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2837/34368488766_72b136e57f_b.jpg

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wish schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:51:
Ik klik net de video aan in dit artikel en wat mij dan opvalt is dat ik nergens in de video het geluid kan controleren... die control zit er gewoon niet. Is die per ongeluk uitgezet?

Ook in de enlarged en volledig scherm variant mist het control voor het geluid. Normaal zet ik deze filmpjes bijvoorbeeld op mute en dat kan hier niet?

W8.1
Chrome browser, laatste versie.
Op welk apparaat is dit? Op dit moment worden volume controls niet weergegeven op devices met touch-ondersteuning omdat die vaak losse hardware controls hebben voor volume.

Omdat dit op bepaalde Windows-devices niet zo is en er steeds meer laptops met touch maar zonder hardware volume controls komen, heroverwegen we deze beslissing binnenkort wel.

Alle input en extra informatie is welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish

Wish

ingwell

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Op welk apparaat is dit? Op dit moment worden volume controls niet weergegeven op devices met touch-ondersteuning omdat die vaak losse hardware controls hebben voor volume.

Omdat dit op bepaalde Windows-devices niet zo is en er steeds meer laptops met touch maar zonder hardware volume controls komen, heroverwegen we deze beslissing binnenkort wel.

Alle input en extra informatie is welkom! :)
Dit is op een Lenovo T560, met daarop draaiende Windows 8.1 (don't ask, bedrijf :) ). Voor zover ik heb kunnen ontdekken is het geen touch apparaat. Tenminste, er gebeurt bijster weinig als ik over het scherm aai ;)

Chrome browser: versie 57.0.2987.133 (64-bit)

No drama