asus moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van de combinatie van asus crosshair V formula z met msi gtx 1050ti en twee ramsticks natuurlijk ddr3
en een amd fx 8350?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Dat vind ik zonde van het geld.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:38
Met Nat-Water eens.

Kan je beter een goedkoper moederbord nemen met een Amd Ryzen 1400 (AM4-mobo) of een Intel i5 7400 (1151-mobo), beide met DDR4.

Heb je veel beter systeem, dat jaarlijks veel goedkoper draait qua stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
twam heeft dat dan de zelfde prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke cpu vinden jullie het beste bij gaming / edit /internet
i5 vind ik net iets te weining

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie een goed/budget moederbord met wifi en amd /intel cpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:38
Puur even snel kijkend naar PassMark-scores scoort de Ryzen 1400 even hoog als de 8350, de Intel i5 7400 scoort iets lager, maar de i5 7600 scoort alweer hoger. Dus alles boven de Ryzen 1400 (1500 tot 1800X) en de i5 7600 (7600K tot 6950X) is ietwat kort door de bocht genomen gewoon sneller dan die FX 8350. Houd er bij de keuze voor een Ryzen-processor rekening mee dat er een videokaart in je systeem moet om beeld te krijgen.

De bovengenoemde CPU's zijn ook eigenlijk allemaal prima voor gaming en internet-browsen, editen hangt er vanaf wat je wil bewerken en of de bijbehorende programma's meer op de CPU of op de GPU leunen.

Het hangt dus gewoon verder af van wat de exacte eisen en het budget zijn. Die 6950X kost 1800,- euro, ik gok dat dat niet helemaal is waar je naar zoekt, maar zonder echte informatie kunnen we daar ook niet echt wat over zeggen. Zelfde geldt voor een moederbord: hangt af van de processorkeuze, de vereiste aansluitingen, de maximumprijs, het formaat, etc.

Mijn advies: ga eens kijken in de Pricewatch en bepaal eens wat je precies wil doen en uitgeven, om daarna met een wat gedetailleerder voorstel advies te vragen in het Desktop aankoopadvies-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
twam vind jij ryzen betrouwbaar en welke videokaart zou jij daar bij combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg.

Crossposten is op GoT niet toegestaan of wenselijk. Hiervoor had je al moederboard keuze

Bovendien doe je hier ook totaal geen moeite. Zie m'n sluitmessage in bovenstaande topic.

Oh, en meerdere keren achter elkaar posten is ook niet de bedoeling. Zo schop je asociaal je eigen (karige) topic omhoog ten koste van andermans topics. Als je betere reacties wilt, zorg voor een (veel betere topicstart)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.