Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:30:
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb er nu een hoesje omheen gedaan die voor mijn gevoel ook over de rand valt.
Ik ben niet heel erg goed met telefoons, dus wat moet ik me precies bij een schroefdraad voorstellen?
Ik ga vandaag even langs wat winkels om te kijken of ze een schroefje voor me hebben.
Nou aan het scherm zitten 2 kleine ''uitsteeksels'' met daarin het schroefdraad.
De 2 schroefjes aan de onderkant worden in die ''uitsteeksels'' van het scherm gedraaid (zeer slecht kwaliteit, maar goed genoeg als je er niet aan zit door het scherm open te trekken / vervangen of wat dan ook.
Zo'n uitsteeksel zou niet spontaan mogen afbreken, tenzij iemand het scherm eraf gehaald heeft en het een tikje gegeven heeft. Dat uitsteeksel breekt af, schroefje gaat los zitten en valt eruit.
Ik vraag me dus af of er überhaupt een nieuw schroefje in gedraaid kan worden (puur wegens het idee dat die niet spontaan eruit kan vallen mocht alles goed zijn van binnen).
@boven mij.. Als je een foto uitzoekt, zoek dan ook een foto uit die hier van toepassing is xd Schroefdraad zit in een cilinder van iets (bij een iphone in dat zogenaamde (althans, zo noem ik het even om het makkelijk te houden) uitsteeksel wat onderaan het scherm zit). Schroefdraad zit zowel aan de schroef als in de cilinder van iets. In dit geval lijkt die cilinder te missen, anders zou niet zomaar de schroef eruit mogen vallen. Probeer maar eens een schroef in een ijzeren cilinder te draaien waar geen schroefdraad in getapt zit. Gaat je niet lukken xd.. Waarom dit niks met telefoons te maken heeft weet ik niet, zitten daar volgens jou geen schroeven in (met dus schroefdraad)?
Maar goed ik wil hier geen ''schroefdraad'' discussie starten, gaat erom: TS mist plots een schroef (wat niet zomaar zou kunnen). Nieuwe schroef zou de oplossing kunnen zijn maar ik vraag me af of dat wel gaat helpen aangezien die (aannamen) nergens in vast gedraaid kan worden (want waarom mist er plots een schroef).
[
Voor 31% gewijzigd door
LopendeVogel op 01-05-2017 08:41
]