Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

we hebben thuis sinds enkele maanden een nieuwe laptop, maar hij is vreselijk traag. Nu zou ik er graag een nieuwe ssd-schijf in willen zetten, maar ik weet niet welk model ik dan nodig heb. Zou iemand mij misschien kunnen adviseren? 8)7 200 gb ofzo is voldoende. Eisen: snelle schijf, niet te duur. _/-\o_

Het gaat om de volgende laptop: https://support.hp.com/nl...093615/document/c04951409

Mvg
Rik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 21:22
pricewatch: Sandisk SSD Plus 240GB

Goedkoopste 240Gb SSD op de Pricewatch op het moment, maar nog steeds snelle prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:26

OB1

Afbeeldingslocatie: https://static.consumentenbond.nl/NOTEB/856736_NOTEB/3/hp-15-ac121nd-p0e78ea-extra-large.jpg
Er zit nu een 2.5" HDD in dus in principe zal iedere 2.5" SSD voldoen.
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Is op dit moment de beste keuze denk ik, omdat de MX300 iets in prijs is gestegen.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 21:22
Elke 2,5" Schijf moet kunnen passen dus eigenlijk is het gewoon kijken welke (ssd) het best in het budget past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ahh top, bedankt voor de snelle reactie! ;) 2,5 inch... ga ik daar naar zoeken. Ik zag laatst dat een ssd die je direct in je moederbord prikt veel sneller is dan een ssd die je via sata aansluit. Kunnen jullie me daar misschien iets meer over vertellen? Kan ik de ssd ook in het moederbord steken? Of werkt dat alleen bij een vaste pc? En weten jullie misschien ook of ik die ssd erbij kan plaatsen, od dat er echt maar ruimte is voor één schijf? Ik kan dat nergens vinden...
Grt Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb nog even gekeken. Hebben jullie ervaring met deze schijf? Is die te adviseren? Volgens mij is die sneller dan die die themaxxx adviseerde?

pricewatch: Corsair Force LE 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hallo Rik en welkom op Tweakers :)

De topicstart en andere posts zijn nogal summier. Daarnaast hebben we een apart gedeelte op het forum voor aankoopadvies van componenten: Componenten Aankoopadvies. Met dit in het achterhoofd sluit ik je topic. Probeer je eerst in te lezen, dat komt het advies ook ten goede. Heb je bijvoorbeeld al gekeken naar andere topics of welke ssd's we aanraden in de BBG's Als je vragen hebt kan mij een bericht sturen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.