2017 model Samsung C24FG70 bemachtigen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Hallo beste medetweakers,

Ik zit hier met een klein probleempje, onlangs heb ik 2x een Samsung C24FG70 gekocht bij 2 verschillende webshops, maar het model bleek bij beide uit October te komen, en hadden een aardig aantal problemen, hoog geluid tijdens 144Hz mode (heb ik nog nooit gehad bij monitors of tv's), paarse/groene waas in donkere scenes, en een autodetectie die behoorlijk vreemd deed. Deze problemen zouden volgens verscheidene fora's inmiddels opgelost zijn in december 2016 modellen en later, maar ik kan ze simpelweg niet vinden.

Ik heb bij beide webshops de schermen geretourneerd en gevraagd of ze wouden kijken voor een 2017 model maar ze hadden niet echt veel behoefte aan het openmaken van nieuwe dozen. :'( (productiemaand en jaar staat op de achterkant van het scherm)

Heeft iemand anders met dit specifieke model succes gehad of geen problemen ondervonden?

Monitor in kwestie: pricewatch: Samsung C24FG70 Zwart

[ Voor 7% gewijzigd door Nickvdd op 30-04-2017 14:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:17
Ik kan mij niet voorstellen dat CoolBlu je niet kan/wil helpen. En al eens een mailtje naar Samsung gestuurd? Ik vermoed dat ze die gewoon bij oudere modellen kunnen fixen met bv een nieuw scherm. En dan kan je ze gewoon door Samsung laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:05

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb in februari die monitor gekocht bij 4Launch en heb geen last van de problemen die je noemt. Heb je daar wat aan?

EDIT: Net op de achterkant van het scherm gekeken, het betreft wel een model uit oktober 2016.

[ Voor 51% gewijzigd door Compizfox op 30-04-2017 17:17 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes