For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Ik denk dat hij van banner wilde veranderen op de microsoft page..Op donderdag 05 juli 2001 10:06 schreef EXX het volgende:
Gisteren kwam Zona Alarm met de volgende verontrustende melding:
-----------------------------------------
The firewall has blocked Internet access to adserver.webads.nl
(195.193.95.227) (HTTP) from your computer.
User: .
Program: Windows Explorer
Time: 04/07/01 20:36:18
---------------------------------------
Wat was Windows Explorer hier van plan? Wil die stiekem gegevens over mijn PC wegsturen. Volgens mij kwam dit aanfietsen toen ik op GoT zat te kijken!
volgens mij issut gewoon internet explorer.
het zal wel aan bannertje met een counter erin zijn ofzow waar ie iets naar verstuurt.
het zal wel aan bannertje met een counter erin zijn ofzow waar ie iets naar verstuurt.
Nee, het is niet de Internet Explorer, die wordt door Zone Alarm gewoon doorgelaten (ik zat op dat moment met IE gewoon te surfen). Geblokkeert werd de Windows Explorer.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Da's gewoon zo'n reclamebannertje onderaan de GoT-pagina's. Niets om je druk over te maken hoor.
Hoe werkt dat dan, hoe kan een reklame-banner de Windows Explorer het internet laten opgaan
Pagina: 1