Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Mijn vraag
Mijn vrouw wil een ipod touch om haar muziek te luisteren. Maar het moet wel
worden weergegeven in de mappensturctuur die zei heeft gemaakt en niet op een andere manier zoals artist, album, genre enzovoorts.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
VLC lan gaf ik een goede kans maar die doet het niet. Verder zijn er veel opties maar kan iemand me gewoon een app noemen die de mappenstructuur aanhoud? Ik vermoed niet dat er een is maar nee heb ik ja kan ik krijgen.

Beste antwoord (via S en A DW op 07-05-2017 22:47)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:52
Ik gebruik fileexplorer pro. Volgens mij doet die wat je wil. Je kan eerst de free versie proberen om te kijken of het werkt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Je kan zelf afspeellijsten maken met iTunes bijvoorbeeld, mapnamen etc zou ik niet eens wijzigen, omdat je dan grote kans loopt dat iTunes en de iPod het niet meer begrijpen. Apple gebruikt namelijk een eigen database die verschilt van die van Windows. Verder als iTunes vervelend en of lastig is kan je ook kiezen voor sharepod.

Lichtgewicht voor zowel mac als pc of smartphone, maar het verhaal blijft maak liever eigen afspeellijsten dat kan wel.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

S en A DW schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:45:
Mijn vraag
Mijn vrouw wil een ipod touch om haar muziek te luisteren. Maar het moet wel
worden weergegeven in de mappensturctuur die zei heeft gemaakt en niet op een andere manier zoals artist, album, genre enzovoorts.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
VLC lan gaf ik een goede kans maar die doet het niet. Verder zijn er veel opties maar kan iemand me gewoon een app noemen die de mappenstructuur aanhoud? Ik vermoed niet dat er een is maar nee heb ik ja kan ik krijgen.
Als het een iPod Touch moet zijn, gaat dat niet lukken. Die werken intern namelijk met Apples muziekstructuur.
Het enige wat je kan doen is playlists maken voor iedere map die je hebt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 11:47 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Voor elke map een afspeellijst maken en daar de inhoud van die map in slepen. Als je vrouw in een hoofdmap ook submappen heeft gemaakt dan worden al die nummers samengevoegd

Als je dan in iTunes -> Bewerken -> Voorkeuren -> Geavanceerd het vinkje weghaalt bij 'Map Itunes Media bijwerken' en 'Bestanden naar iTunes Media kopiëren bij toevoegen aan bibliotheek' dan worden er gewoon linkjes gemaakt naar de locatie.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:52
Ik gebruik fileexplorer pro. Volgens mij doet die wat je wil. Je kan eerst de free versie proberen om te kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Pacificocean bedankt dankzij jouw app lukt het.
Pagina: 1