Ik merkte de laatste dagen bij mijn 4-5 jaar oude grafische kaart dat de temperaturen wel erg snel erg hoog werden bij een te lage belasting van de grafische kaart dus ik maakte eens even mijn kast open om te zien of dat er weer eens wat teveel stof in zat. Enigszins verbaasd zag ik dat het stuk plastic met daarin de fans los hing onder mijn grafische kaart. Blijkbaar was het ontwerp niet berekend op de kracht die de ventilators er jarenlang op uitoefenen. 
Ik heb niet kunnen achterhalen hoe het vast zat, ik zie geen schroefgaten in het plastic zitten en ik had 1 zeer dun (diameter van hooguit 1 millimeter?) en relatief lang (paar cm.) schroefje gevonden wat al dan niet ooit in de grafische kaart zat.
Grafische kaart: Sapphire HD 7850
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Zo ja, hoe losten jullie dat op? Heef dat plastic omhulsel een naam? Dat zoekt wat gemakkelijker.
Ik heb niet kunnen achterhalen hoe het vast zat, ik zie geen schroefgaten in het plastic zitten en ik had 1 zeer dun (diameter van hooguit 1 millimeter?) en relatief lang (paar cm.) schroefje gevonden wat al dan niet ooit in de grafische kaart zat.
Grafische kaart: Sapphire HD 7850
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt? Zo ja, hoe losten jullie dat op? Heef dat plastic omhulsel een naam? Dat zoekt wat gemakkelijker.