Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
In idle mode gebruiken alle Intel processoren grofweg hetzelfde. Je zult daar zeker geen verschil gaan merken tussen deze twee processoren. Als het tussen deze twee gaat zal de 2e zonder enige twijfel een veel langere accuduur hebben.
Normaal zou ik iedereen afraden een BTO laptop te kopen. Het is geen top merk maar ze vragen wel topmerk prijzen (en daarboven). Ik heb echter geen andere laptop gewien met een 93Wh accu dus ik verwacht ook niet dat je ergens een laptop gaat vinden met een betere accuduur. Ik denk dat je mischien de enige niche gevonden hebt waar BTO wél de juiste keus is
Normaal zou ik iedereen afraden een BTO laptop te kopen. Het is geen top merk maar ze vragen wel topmerk prijzen (en daarboven). Ik heb echter geen andere laptop gewien met een 93Wh accu dus ik verwacht ook niet dat je ergens een laptop gaat vinden met een betere accuduur. Ik denk dat je mischien de enige niche gevonden hebt waar BTO wél de juiste keus is
Verwijderd
Waarom BTO en niet bij deze, waar je een 'schone' Windows 10 pro gratis geïnstalleerd krijgt op je samengestelde laptop? De barebones, prijzen en onderdelen zijn nagenoeg hetzelfde welke BTO gebruikt. Check maar eens:Kurgan schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 18:04:
Mijn "welke laptop" vraag heeft een beetje een andere insteek dan anders. Ik heb de keuze al beperkt tot twee BTO laptops:De laptop zal gedurende langere periodes weinig CPU load hebben en het is voor mij belangrijk een lange accuduur te hebben. Mijn vraag is nu, weegt de veel grotere accu van de 15CL31 op tegen het hogere verbruik van de 7600T of ben ik toch beter af met de kleinere accu en zuiniger 7500U? Of anders gezegd, tot hoever kan het energieverbruik van de 7600T teruggebracht worden als hij niet belast wordt?
- de 15CL25 met i7 7500U en 44Wh accu
- de 15CL31 met i5 7600T en 93Wh accu
Jarno
https://laptopparts4less.frl/15.6inch-laptop-samenstellen
@Croga De 15CL31 spreekt mij wel aan omdat hij verhoudingsgewijs vrij krachtig is voor de momenten waarop hij niet in idle staat. Het is goed om te weten dat het idle verbruik elkaar weinig ontloopt.
@Verwijderd Die kende ik nog niet maar ga ik zeker eens bekijken, ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk, ik ben eigenlijk alleen bij BTO terecht gekomen door de grote accu.
@Verwijderd Die kende ik nog niet maar ga ik zeker eens bekijken, ik heb geen specifieke voorkeur voor een merk, ik ben eigenlijk alleen bij BTO terecht gekomen door de grote accu.
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Moet het 15 inch zijn? Kijk anders eens naar de N240PU?
Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL