Ik zoek een budget tot mid-range smartphone en twijfel tussen een Lenovo P2, Moto G5 plus en Samsung Galaxy A5 (2017). Na allerlei reviews te hebben doorgespit kom ik tot de conclusie dat het allemaal goede smartphones zijn, maar ook weer nét niet.
Ik zoek gewoon een goede all-round smartphone voor "standaard" zaken als browsen, navigeren, Whatsapp. Ik maak niet overdreven veel foto's, maar wil wel af en toe gewoon goede foto's kunnen maken. Ik gebruik mijn telefoon niet om te gamen.
Lenovo P2:
+ Amoled scherm, accu
- Camera, buggy software (problemen met notificaties, mic), upgrade van Android 6 naar 7 gehad, dus de vraag is of er nog upgrades komen.
Moto G5 plus:
+ Camera
- LCD scherm, geen kompas, geen geweldig design, grote form factor voor een 5.2 inch scherm
Samsung Galaxy A5 (2017)
+ Amoled scherm, camera
- Android 6, trager dan Snapdragon 625 in P2 en G5+, trage vingerafdrukscanner
Zijn er ervaringsdeskundigen die me kunnen helpen om een keuze te maken en de voor- en nadelen van deze modellen tegen elkaar af te wegen?
Ik zoek gewoon een goede all-round smartphone voor "standaard" zaken als browsen, navigeren, Whatsapp. Ik maak niet overdreven veel foto's, maar wil wel af en toe gewoon goede foto's kunnen maken. Ik gebruik mijn telefoon niet om te gamen.
Lenovo P2:
+ Amoled scherm, accu
- Camera, buggy software (problemen met notificaties, mic), upgrade van Android 6 naar 7 gehad, dus de vraag is of er nog upgrades komen.
Moto G5 plus:
+ Camera
- LCD scherm, geen kompas, geen geweldig design, grote form factor voor een 5.2 inch scherm
Samsung Galaxy A5 (2017)
+ Amoled scherm, camera
- Android 6, trager dan Snapdragon 625 in P2 en G5+, trage vingerafdrukscanner
Zijn er ervaringsdeskundigen die me kunnen helpen om een keuze te maken en de voor- en nadelen van deze modellen tegen elkaar af te wegen?
[ Voor 19% gewijzigd door rick77 op 29-04-2017 19:03 ]