Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Beste Tweakers,

Mijn Fibaro Home Center 2 werkt ineens niet meer goed, toen ik probeerde in te loggen via internet wilt hij hem zo goed als niet inladen, toen heb ik geprobeerd hem naar fabriekswaarde te resetten ook hier krijg ik het zelfde probleem als ik via internet de HC2 wil benaderen laadt hij bijna niet en loopt die naar een poosje vast.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Fibaro Home Center 2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fabrieksreset (loopt hij ook vast)
Recovery USB back-up gemaakt en terug gezet.

Ik hoop dat jullie weten wat het misschien kan zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:59
Hoeveel notificaties staan er in het systeem? Zijn er scenes of apparaten die veel notificaties genereren? Mogelijk is dat het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn we scenes maar ik kom er niet meer in en kan hem niet meer resetten, dus hoe krijg ik die eruit wat er in gesteld is is niet belangrijk dat stel ik wel weer op nieuw in, als die het maar weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of zou ik alles moeten ontkoppelen van het stroom? Die wat kunnen sturen naar de hc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merkens11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:59
Krijg je wel het aanmeldscherm te zien? Loopt hij vast na het inloggen (draaiende blauwe bolletjes)? Welke firmware versie heb je?
Welke webbrowser gebruik je? Probeer het eens met Firefox.

Heb je al contact opgenomen met Fibaro Support? Er staat een telefoonnummer op hun website die je kunt bellen. Ze spreken ook Engels en kunnen je waarschijnlijk op afstand wel helpen. Waarschijnlijk vragen ze je dan om een aantal poorten in je firewall open te zetten, zodat ze op afstand kunnen inloggen.