Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ghostflow
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10-2024
Hallo,

Ik weet niet of dit thuis hoort in deze categorie.
Ik heb namelijk een "klein" probleem.
Ik heb een nieuwe case namelijk een Sharkoon S25 W.
Maar nu is het ik heb waarschijnlijk te grote schroefjes in de standoffs gebruikt.
Nu vraag ik me af hoe kan ik dat probleem het beste oplossen.

Alvast bedankt.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kortom, je krijgt ze er niet uit, of de standoffs komen mee naar buiten?

Allemaal stuk voor stuk een beetje los draaien. 1 slag los, volgende schroef en dat blijven herhalen tot je alle schroeven gehad hebt.
Dan nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, etc etc tot het hele board inclusief de standoffs los komt van de kast.

Dan kan je het board op zijn kant zetten en de standoffs vasthouden met een tang terwijl je de schroeven er uit draait.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Ghostflow
McKaamos schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:11:
Kortom, je krijgt ze er niet uit, of de standoffs komen mee naar buiten?

Allemaal stuk voor stuk een beetje los draaien. 1 slag los, volgende schroef en dat blijven herhalen tot je alle schroeven gehad hebt.
Dan nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, etc etc tot het hele board inclusief de standoffs los komt van de kast.

Dan kan je het board op zijn kant zetten en de standoffs vasthouden met een tang terwijl je de schroeven er uit draait.
Dank je had ik zelf ook nog niet aan gedacht.
En ze komen mee naar buiten.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Om ze los te maken moet je de standoff vastzetten met een tang of bankschroef en dan de schroef er weer uit draaien.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Als je te grote schroefjes hebt gebruikt dan zijn de fittingen in de standoffs mogelijk ook beschadigd, persoonlijk denk ik dat je sneller klaar bent als je gewoon nieuwe standoffs gebruikt, even netjes vragen bij de lokale computerwinkel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2017 17:36 ]

• Ghostflow
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:36:
Als je te grote schroefjes hebt gebruikt dan zijn de fittingen in de standoffs mogelijk ook beschadigd, persoonlijk denk ik dat je sneller klaar bent als je gewoon nieuwe standoffs gebruikt, even netjes vragen bij de lokale computerwinkel ;)
Klopt dat was ik ook van plan misschien.
Maar dan zitten de schroeven nog steeds vast in me moederbord.
Het is ook wel naar probleem dit.
Pagina: 1