iPhone 6 speaker kapot?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een week of 3 geleden de rear housing van mijn iPhone 6 vervangen, was niet de eerste keer dat ik dit deed.

De vorige keren ging alles altijd perfect en werkte hij nog volledig. Nu dacht ik dat alles nog werkte tot ik muziek wou afspelen...

Ik krijg geen geluid meer uit mijn iPhone, niet met oortjes en niet zonder oortjes, bellen kan ik nog wel.

Ik ben er dus in geslaagd op één of andere manier iets te raken of te beschadigen maar ik weet niet wat. Ik vermoed dat ik gewoon de speaker zelf (deze: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...FLGcYJaY_e25BR) heb beschadigd.

Of heb ik misschien één of andere flex geraakt?

Zijn er mensen die dit ook al hebben meegemaakt of mij kunnen uitleggen wat ik verkeerd heb gedaan?

Moet ik gewoon die speaker vervangen of is het iets anders?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:55
Volgens mij kan je best de dock connector vervangen , dat is het onderste stuk waar de laadconnector, koptelefoon connector , bluetooth verbinding en de verbinding naar de luidspreker. Kost rond de10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axensir
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 19:20
Al geprobeerd de connector van de dock connector opnieuw te bevestigen? Of kijken of de puntjes op de speaker ook daadwerkelijk contact maken met de flex kabel eronder.

Als dat niet helpt zou ik inderdaad zoals hierboven ook al staat de oplaadpoort flexkabel vervangen.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v114 | Victron 8kw batterij | 4400Wp zuidoost | 1240Wp noordwesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tips! Ga deze zeker en vast proberen!