Digitale Videocam , Panasonic / JVC?

Pagina: 1
Acties:

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Ik ben van plan om binnen korte tijd een digitale videocamera te kopen , van maximaal zo'n fl.2000,- .

Optische zoom vind ik erg belangrijk, minimaal 10x gewenst dus. Verders een scherpe heldere display met hoge refreshrate (Voor snelle objecten , auto's e.d.).

DV out is uiteraard standaard, en DV in zal ik in de toekomst waarschijnlijk ook willen gaan gebruiken ism video editing software etc.

Heb mijn oog laten vallen op t volgende model : NV-DS28

Dat is de opvolger van de NV-DS15/25 .

Heeft ook een SD memory slot voor "echte" foto's (nouja 640 480 ;) .

De camera heeft een 810K pixel CCD .

Als mensen hier iets van weten, of me wat kunnen vertellen over vergelijkbare modellen van andere fabrikanten, dan graag;-)

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Wat je ff kunt doen is ff met search aan de gang gaan. Er zijn al een hele hoop topics geweest met soortgelijke vragen... Ik zag niet zo snel het model wat jij zocht maar in die topics staan veel antwoorden op vragen als hoeveel pix ccd e.d.

Dit is bij de weg GEEN FLAME of een utfs alleen een tip er is echt veel over te vinden met keyword videocamera

Veel suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
alleen maar oude info...dat heb ik uiteraard al gedaan
Op donderdag 05 juli 2001 10:06 schreef Baklap het volgende:
Wat je ff kunt doen is ff met search aan de gang gaan. Er zijn al een hele hoop topics geweest met soortgelijke vragen... Ik zag niet zo snel het model wat jij zocht maar in die topics staan veel antwoorden op vragen als hoeveel pix ccd e.d.

Dit is bij de weg GEEN FLAME of een utfs alleen een tip er is echt veel over te vinden met keyword videocamera

Veel suc6

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 09:56 schreef majic het volgende:
Ik ben van plan om binnen korte tijd een digitale videocamera te kopen , van maximaal zo'n fl.2000,- .

Optische zoom vind ik erg belangrijk, minimaal 10x gewenst dus. Verders een scherpe heldere display met hoge refreshrate (Voor snelle objecten , auto's e.d.).

DV out is uiteraard standaard, en DV in zal ik in de toekomst waarschijnlijk ook willen gaan gebruiken ism video editing software etc.

Heb mijn oog laten vallen op t volgende model : NV-DS28

Dat is de opvolger van de NV-DS15/25 .

Heeft ook een SD memory slot voor "echte" foto's (nouja 640 480 ;) .

De camera heeft een 810K pixel CCD .

Als mensen hier iets van weten, of me wat kunnen vertellen over vergelijkbare modellen van andere fabrikanten, dan graag;-)
dv-in staat by alle dvcams in nederland standaard uit en kan je alleen aan zetten met een widget kost 300 piek
of je moet je cam flashen zoals ik gedaan heb
heb zelf een jvc cam fijn aparaat lekker klein mooi lcd scherm ben er zeer tevreden over

• Baklap
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op donderdag 05 juli 2001 12:05 schreef zero-graviti het volgende:

[..]

dv-in staat by alle dvcams in nederland standaard uit en kan je alleen aan zetten met een widget kost 300 piek
heb zelf een jvc cam fijn aparaat lekker klein mooi lcd scherm ben er zeer tevreden over
Is nie helemaal waar... er zijn nog enkele cam's waar t egg nie ga ... zal ff kijken of ik de url nog heb... Maar idd 90 % van de nieuwe cam's (dig 8 of mini DV ) zijn met DV in ..

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 12:43 schreef Baklap het volgende:

[..]

Is nie helemaal waar... er zijn nog enkele cam's waar t egg nie ga ... zal ff kijken of ik de url nog heb... Maar idd 90 % van de nieuwe cam's (dig 8 of mini DV ) zijn met DV in ..
ja das waar er zijn er inderdaad wel een paar maar die zijn ook meteen een stuk duurder eigenlijk onzin natuurlijk mijn cam had standaard 100x zoom nu 300 :) leuk joh software aanpassen

• beerns
  • Laatst online: 19-02 14:59

beerns

it is I, Leclerc

Op donderdag 05 juli 2001 12:05 schreef zero-graviti het volgende:

[..]

Is niet waar. Ik heb zelf een jvc met dv uit EN in. Af fabriek stond dit zo. Waarom wordt er bij de meeste apparaten nou gekozen voor een uitgeschakelde DV-IN? Nou, omdat je hier een paar honderd gulden aan invoerrechten voor moet betalen. Dit is centraal geregeld voor iedereen in de EEG (naar mijn info).
Je kunt er daarnaast idd voor kiezen om de DV-IN te later te activeren.
Standaard apparaat met DV IN/OUT is normaal altijd boven de 3000 pietermannen. Dus niet interessant bij een budget van 2000,00

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Verwijderd

ik heb de dv-in gewoon zelf aangezet kosten me helemaal niks ja 2 minuten geduld om een kabeltje te maken om hem te flashen

Verwijderd

een maat van mij verkoopt die dingen...

mail me maar ff ik kan er wel een voor je regelen sony normaal 2600 nu geloof ik iets van 18??

ren373@wishmail.net

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Ik heb onlangs ook eens gekeken naar videocameras maar ik denk dat je wel heel goed moet zoeken om een DV-camera te vinden met zowel DV-in als DV-out onder de 2000 gulden.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Pagina: 1