Beetje... Vage .. icon...

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29777]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/29777[/url]

Wel grappig maar niet echt toepasselijk... Zitten we over iemand te praten die "uit de kast" komt.. rijg ik zo'n logo te zien.. Niets persoonlijks tegen deze persoon maar zijn icon vind ik niet toepasselijk op deze forum.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Je bedoelt zeker http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/29777 ?
Vind het ook niet echt een gewldig ding; daar gaan we ff wat aan doen. :)

Verwijderd

Beetje flauw icoon. Maar echt schokkend?

Of had ie een andere dan die ik nu zie?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 11:06 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm .. wat was het dan?
Oow, e.e.a. strip figuur achtig iemand die zichzelf aan het r*kken was.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hij heeft hem nog wel, hij is alleen niet zichtbaar in z'n profile op de een of andere manier.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Whahaha kewle icon :D

Maarrem, of dat ding nou ook kan is een 2e :?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Icon is inmiddels verwijderd door de gebruiker zelf.

Verwijderd

Ik vond de icon van genetallius_magnificus niet erg, maar goed, aangezien hij verwijderd is, mag deze user ook ingelicht worden over de normen. Kijk maar naar het icon, en zo lopen er wel meerdere rond hoor

user

ik heb het icon gesaved omdat k het grappig vond:

icon genetallius_magnificus:

Afbeeldingslocatie: http://www.telcell.nl/images/wank2.gif

icon ruffrider16:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/22004/lauw.gif

Verwijderd

Ik vind het allemaal wat overtrokken. Mike heeft ook een icoon waar iemand gepijpt word .. ach .. het is geen video, maar een animatie. En dan nog erg simpel.

"Waar ligt de grens" is een betere vraag.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je dit niet goed vind, moet je ook foto's waar mensen op staan verbieden, ivm portret-recht wat waarschijnlijk niet betaald is...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Maar icons zoals die van HlpDsk of mij kunnen ook nogal irritant zijn, maar ja...
Webicons kunnen ook gewoon uitgezet worden

Heb ik nog een vraagje:
Ik heb een webicon maar ook een geupload icon. Krijgen degenen die die optie hebben aangevinkt in hun prefs dan m'n geuploade icon te zien, of gewoon helemaal niets?

[edit]
zelf getest, ik krijg nu gewoon helemaal geen icon, toch even bij bugs.topix.nl melden :P
Zou toch leuk zijn als hij het geuploade icon pakt als webicons uitstaan bij de lezer.

Verwijderd

En het icoon van vlasbaard, ook enigszins 'onsmakelijk' maar verder wel kunstig weergegeven?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 08 juli 2001 18:30 schreef tineau het volgende:
En het icoon van vlasbaard, ook enigszins 'onsmakelijk' maar verder wel kunstig weergegeven?
Sinds wanneer is een roze muis met een hand eromheen omsmakelijk? Hooguit een lelijke kleur voor een muis, maar meer ook niet.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 18:33 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een roze muis met een hand eromheen omsmakelijk? Hooguit een lelijke kleur voor een muis, maar meer ook niet.
Hmm is het een muis :o ?? Ik persoonlijk heb er niets op tegen, maar sommige mensen nemen aanstoot aan dat soort plaatjes!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 08 juli 2001 18:40 schreef tineau het volgende:

[..]

Hmm is het een muis :o ?? Ik persoonlijk heb er niets op tegen, maar sommige mensen nemen aanstoot aan dat soort plaatjes!
Als die mensen iets anders in dat plaatje zien dan een muis, zegt dat veel over die mensen en weinig over het icon... misschien komen die mensen die daar iets anders in zien tekort bij hun vrouw/vriendin?

Virussen? Scan ze hier!

• Arno
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Let wel een beetje op je woorden wildhagen!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 08 juli 2001 18:57 schreef Traag het volgende:
Let wel een beetje op je woorden wildhagen!
O? is 'Muís' een ongewenst woord dan? Waarom staat dat dan niet in de FAQ? :? :? :? (of is die daarop nu aangepast)

Virussen? Scan ze hier!

• Arno
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Op zondag 08 juli 2001 18:59 schreef wildhagen het volgende:
O? is 'Muís' een ongewenst woord dan? Waarom staat dat dan niet in de FAQ? :? :? :? (of is die daarop nu aangepast)
Als die mensen iets anders in dat plaatje zien dan een muis, zegt dat veel over die mensen en weinig over het icon... misschien komen die mensen die daar iets anders in zien tekort bij hun vrouw/vriendin?
DAT dus! Ga aub niet lopen vervelen als ik je netjes vraag om op je woorden te letten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 08 juli 2001 19:01 schreef Traag het volgende:

[..]

[..]

DAT dus! Ga aub niet lopen vervelen als ik je netjes vraag om op je woorden te letten
Nounounou zeg... slecht geslapen? Enneh, zo netjes zou ik dit niet écht niet willen noemen, gezien de nogal BOTTE bewoordingen, dit lijkt eerder een bevel dan een verzoek.

Virussen? Scan ze hier!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok heren, nokken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.