Accesoires voor de GBA

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24
Ik ben van plan om een GBA te kopen maar had toch nog een vraagje

Weet iemand ook of er leuke accesoires voor de gameboy gemaakt worden? Net zoals de gameboycamera voor de GB en GBC (Ik weet het die doet het ook op de GBA).
Ik heb wel iets gehoord van een tv-tuner. Maar weten jullie of er misschien een mp3-speler ofzo voor uitkomt.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 09:49 schreef Huntor het volgende:
Ik ben van plan om een GBA te kopen maar had toch nog een vraagje

Weet iemand ook of er leuke accesoires voor de gameboy gemaakt worden? Net zoals de gameboycamera voor de GB en GBC (Ik weet het die doet het ook op de GBA).
Ik heb wel iets gehoord van een tv-tuner. Maar weten jullie of er misschien een mp3-speler ofzo voor uitkomt.
Naast de lichtjes etc. weet ik het niet, want zoon vergroot glas is niet nodig, aangezien het al een lekker groot scherm is.

Mp3 spelers?? zou wel mooi zijn. :P
Tis naturlijk zo als je zoon "back-up" cadrige hebt dat je dan wel zelf een mp3 speler kunt maken. Die waren er ook voor de ouwe gameboy's!

En van een vriend hoode ik dat zijn Camera het wel op de gba deed.
Alleen moest je ff zorgen dat je wel de goeie kleuren selectie had. En in breed beeld zag het er een beetje vertekend uit!

Maar ik ben zeer te vreden met mij GBA + Ray Man en Tony Hawk 2!!

• Harmsen
^^^^

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat geruchten over een TV-tuner heb ik ook gehoord ja.. geen idee of die waar zijn... hoop van wel..

een mp3-speler zou wel stoer zijn.. haal ik dus meteen een flash-card met apparaat zodat ik mp3' kan spelen :)
Dan maar hopen dat de roms groter kunnen dan 64Mbit... Denk wel dat het qua software kan..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Harmsen
Op vrijdag 06 juli 2001 10:57 schreef Creepy het volgende:
Wat geruchten over een TV-tuner heb ik ook gehoord ja.. geen idee of die waar zijn... hoop van wel..

een mp3-speler zou wel stoer zijn.. haal ik dus meteen een flash-card met apparaat zodat ik mp3' kan spelen :)
Dan maar hopen dat de roms groter kunnen dan 64Mbit... Denk wel dat het qua software kan..
64Mbit is op zich niet veel dan. Kan je 1 mp3 op kwijt :(. Eigenlijk zou je een IBM microdrive in je GBA moeten kunen stoppen. 1 GB aan Mp3's in je GBA :P

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ah.. voor de GBC zijn ook grotere flash-karts uitgekomen (plaats voor 4 games ofzo)

Dus met een beetje mazzel komen dat soort dingen ook voor de GBA.. zullen alleen wel erg duur worden.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10-2025
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]

Verwijderd

Accesoires weet ik niet maar die zullen ongetwijfeld komen,aangezien de gba ontzettend populair is/wordt!

En bovendien ben ik blij dat mario world van de SNES uitkomt op de gba http://pocket.ign.com/news/36953.html

Verwijderd

TV-Tuner heb ik ook van gehoord!
Vergeet de webcam/videocam niet! (Nu wel in kleur...reso is nat. erg laag!

MP3 speler was er toch al voor de GBC?

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

yup heel veel gadgets zijn er al uit.

complete joystickset.(grote GBA omhulsel)
standaard wirelichtje .kennen jullie al.
lichtkapmet vergrootglas. word direct op je schermpje geplaats zonder tussenruimte.
Batterypack.
cam...geen zwartwit..
ennuh..... ehm.....Andere omhulsels?
Mijn neefje heeft nu een zwarte FFVIII hulsel ...die is echt :9

Verwijderd

Ik zag geen 'groot GBA' topic, dus hier dan maar even. Heeft iemand deze super kewle gadget voor de GBA al gezien?

http://www.jamid.com/product/what_is_it.htm

Java op je GBA (incl support voor de mobile java games).

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-01 12:59
Sorry, maar dit vind ik geen reden om een topic omhoog te schoppen. Je kan een nieuw topic maken, met een uitgebreide startpost.

Voila: Het grote GBA topic (thanks MaRc0)

[ Voor 26% gewijzigd door The Will op 10-03-2003 22:08 ]

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.