reviews: Sony Xperia XZs: moet het hebben van 1000fps slow motion
Naar mijn idee zit er geen sensor in het klepje van de simtray. Het systeem kan er echter niet tegen als de simkaart wordt verwijderd.
Ik heb dit in de gaten gehouden bij andere telefoons (Samsung, Xiaomi, Apple) en daarbij wordt de sim gewoon direct herkend. Het is dus wel erg vreemd dat Sony hier zo moeilijk over doet.
De Xperia XZs-behuizing ziet er precies hetzelfde uit als de Xperia XZ.
Ondanks het feit dat het design nagenoeg hetzelfde is als de XZ, ik neem aan dat jullie de XZs (ook) hebben laten zien aan het publiek.De meeste mensen aan wie wij het vroegen, vonden de Xperia XZ een mooi toestel.
Moet je het toestel echt handmatig herstarten als je het klepje van de simtray open maakt of herstart het toestel vanzelf als je de simtray uit het toestel haalt?Het blijft trouwens een beetje jammer van Sony dat het toestel moet herstarten zodra je het klepje van de simtray openmaakt.
Naar mijn idee zit er geen sensor in het klepje van de simtray. Het systeem kan er echter niet tegen als de simkaart wordt verwijderd.
Ik heb dit in de gaten gehouden bij andere telefoons (Samsung, Xiaomi, Apple) en daarbij wordt de sim gewoon direct herkend. Het is dus wel erg vreemd dat Sony hier zo moeilijk over doet.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.