Ik zoek een?
ALLES!
Oke, nu meer specifiek.
Ik zoek een beamer, met scherm, wireless verbinding, controller en audio systeem.
Voorkeur van merken ligt wel bij Sony
Wat is je budget?
Rond de 2000 euro. Het is een behoorlijk beperkt budget dat zo dadelijk wel duidelijk word
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken en gamen overdag en 's avonds.
Ik weet het, mensen gaan hierbij al zeggen van:
Overdag en een beamer is niets!
Neem een TV!
Helaas ben ik net verhuisd en kan ik enkel een TV kwijt voor een stel ramen, dit verpest wel het uitzicht!
(Mijn kamer is ongeveer 20 vierkante meter groot)
Dus vandaar een beamer. Aangezien ik lui ben met electrisch scherm
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik heb gevonden? Hiero:
En een electrisch scherm die ik nergens kon vinden:
Elite Screens Electric84XH (16:9) 191 x 131 - 300 euro
Goed, zoals je ziet zijn er 4 speakers aanwezig. Hier twijfel ik over en wil ik graag advies over, welke is het meest aan te bevelen?
Verder, is een subwoofers / soundbar nog enigszins interessant?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit te realiseren?
- De beamer wordt opgehangen aan het plafond (waar een stopcontact is geplaatst) en ontvangt een draadloos signaal vanuit de receiver.
- De receiver stuurt signalen, per draad, naar de speakers en eventuele andere audio apparaten.
- Mijn pc zal worden aangesloten met de receiver om films af te draaien.
- De controller zal worden aangesloten met de pc om te kunnen gamen op de beamer.
- De koptelefoon (RS 175) zal worden aangesloten in de microphone jack van de receiver. De koptelefoon blijft verder draadloos en daarom ben ik geïnteresseerd in deze. Zijn er andere mogelijkheden?
- De Logitech Harmony companion zal ervoor zorgen dat ik elk apparaat aan kan zetten (inclusief mijn pc met Flirc) en dankzij de smarthphone mogelijkheid kan ik ook via mijn smarthphone alles bedienen.
Zijn er verder nog eventuele verbeterpunten qua prijs / kwaliteit? Mijn budget wordt op het moment al fors overschreden.
Eventuele verbeterpunten op Audio? Is een soundbar / subwoofer interessant om aan te schaffen?
Qua draadloze HDMI betreft, is deze enigszins redelijk? Ik zat zelf te twijfelen over deze of de Acer wirelessHD kit.
ALLES!
Oke, nu meer specifiek.
Ik zoek een beamer, met scherm, wireless verbinding, controller en audio systeem.
Voorkeur van merken ligt wel bij Sony

Wat is je budget?
Rond de 2000 euro. Het is een behoorlijk beperkt budget dat zo dadelijk wel duidelijk word
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken en gamen overdag en 's avonds.
Ik weet het, mensen gaan hierbij al zeggen van:
Overdag en een beamer is niets!
Neem een TV!
Helaas ben ik net verhuisd en kan ik enkel een TV kwijt voor een stel ramen, dit verpest wel het uitzicht!

(Mijn kamer is ongeveer 20 vierkante meter groot)
Dus vandaar een beamer. Aangezien ik lui ben met electrisch scherm
Wat heb je zelf al gevonden?
Wat ik heb gevonden? Hiero:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Optoma HD28DSE | € 799,- | € 799,- |
1 | Sennheiser RS 175 (Zwart) | € 195,- | € 195,- |
1 | Sony PlayStation Dualshock 4 Controller Zwart | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Sony Computer Entertainment Sony Dualshock 4 Wireless Adapter | € 19,99 | € 19,99 |
1 | Logitech Harmony Companion | € 99,- | € 99,- |
1 | Sony STR-DN1070 | € 449,- | € 449,- |
2 | Dali Zensor 1 (Wit) | € 149,- | € 298,- |
2 | Dali Zensor Pico (Wit) | € 238,- | € 238,- |
1 | Vogel's VPC545 | € 49,67 | € 49,67 |
1 | Optoma HDCastPro Smart Wireless Streaming | € 81,- | € 81,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.278,65 |
En een electrisch scherm die ik nergens kon vinden:
Elite Screens Electric84XH (16:9) 191 x 131 - 300 euro
Goed, zoals je ziet zijn er 4 speakers aanwezig. Hier twijfel ik over en wil ik graag advies over, welke is het meest aan te bevelen?
Verder, is een subwoofers / soundbar nog enigszins interessant?
Welke vragen heb je hier nog over?
Is dit te realiseren?
- De beamer wordt opgehangen aan het plafond (waar een stopcontact is geplaatst) en ontvangt een draadloos signaal vanuit de receiver.
- De receiver stuurt signalen, per draad, naar de speakers en eventuele andere audio apparaten.
- Mijn pc zal worden aangesloten met de receiver om films af te draaien.
- De controller zal worden aangesloten met de pc om te kunnen gamen op de beamer.
- De koptelefoon (RS 175) zal worden aangesloten in de microphone jack van de receiver. De koptelefoon blijft verder draadloos en daarom ben ik geïnteresseerd in deze. Zijn er andere mogelijkheden?
- De Logitech Harmony companion zal ervoor zorgen dat ik elk apparaat aan kan zetten (inclusief mijn pc met Flirc) en dankzij de smarthphone mogelijkheid kan ik ook via mijn smarthphone alles bedienen.
Zijn er verder nog eventuele verbeterpunten qua prijs / kwaliteit? Mijn budget wordt op het moment al fors overschreden.

Eventuele verbeterpunten op Audio? Is een soundbar / subwoofer interessant om aan te schaffen?
Qua draadloze HDMI betreft, is deze enigszins redelijk? Ik zat zelf te twijfelen over deze of de Acer wirelessHD kit.