Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die weet hoe ik de niewste update van de s7 edge ongedaan kan maken ? Verschrikkelijk is t...kan me instellingen niet meer vinden van bv toetsenbord etc en als ik fabrieksherstel doe blijft die update gewoon staan.
Kennelijk hebben we allemaal te gehoorzamen en hebben we niks te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:38:
Iemand die weet hoe ik de niewste update van de s7 edge ongedaan kan maken ? Verschrikkelijk is t...kan me instellingen niet meer vinden van bv toetsenbord etc en als ik fabrieksherstel doe blijft die update gewoon staan.
Kennelijk hebben we allemaal te gehoorzamen en hebben we niks te willen.
Heb je al op internet gekeken?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat doe ik altijd voordat ik een forum bezoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon een klote update je kan niks meer terugvinden en terugdraaien gaat ook niet. Auto correctie staat nu aan ben al fucking uren bezig

Het is niet toegestaan om meerdere posts onder elkaar te zetten binnen 24 uur, gebruik vanaf nu graag de wijzig-knop.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mi kan je met Odin wel fijn je firmware downgraden:
http://wccftech.com/guide...n-samsung-galaxy-devices/

Nooit geprobeerd, maar het is het kijken waard.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je slim bent zoek je gewoon uit wat je moet doen om het te laten werken zoals je wil. De update ongedaan maken en daarna geen nieuwe updates er op zetten geeft je een telefoon die geen belangrijke beveiligingsupdates meer krijgt. Dat zou nogal stom zijn met een moderne en vrij nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:38
Welke update heb je het over? Android 7 of?
Wat is nou precies het probleem?
Iets meer details zouden helpen :)

Settings->general management->language and input->virtual keyboard->samsung keyboard
Daar kan je auto correctie uitzetten. Andere methode; als je bijv hier (op Tweakers) op je telefoon iets typt kun je ook al het tandwieltje gebruiken naast de spatie = zelfde menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 15:14
Tja de makkelijkste maar niet gratis variant is om een service center van samsung binnen te lopen ze een paar tientjes te geven (want tja hun werken ook niet gratis) en de software terug laten zetten.
De wat langere doe het zelf variant is om via via een originele oudere versie erop te flashen:
http://rootmygalaxy.net/d...g-galaxy-s7-edge-sm-g935f
Ben je wel paar uurtjes mee zoet maar ach android 6 staat er dan weer op, ene je hoefde niet te updaten dat is nog altijd aan je zelf en toch drukte je op update nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:52:
Als je slim bent zoek je gewoon uit wat je moet doen om het te laten werken zoals je wil. De update ongedaan maken en daarna geen nieuwe updates er op zetten geeft je een telefoon die geen belangrijke beveiligingsupdates meer krijgt. Dat zou nogal stom zijn met een moderne en vrij nieuwe telefoon.
Dus bij de vorige versie van S7 waar de lay out en werkelijk alles er anders uitzag qua menu instellingen etc zou mijn telefoon gevaar lopen ?? :) volgens mij had ik t nergens over beveiligingsupdates maar dat zal er dan wel bij zitten als ik het op die manier moet interpreteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eric.1 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:54:
Welke update heb je het over? Android 7 of?
Wat is nou precies het probleem?
Iets meer details zouden helpen :)

Settings->general management->language and input->virtual keyboard->samsung keyboard
Daar kan je auto correctie uitzetten. Andere methode; als je bijv hier (op Tweakers) op je telefoon iets typt kun je ook al het tandwieltje gebruiken naast de spatie = zelfde menu.
Weet niet precies welke update het is kan hier ook geen afbeelding toevoegen volgens mij....Ongedaan maken werkt uit niet want heb dat al geprobeerd via fabrieksinstellingen dan krijg je alsnog die gloednieuwe update als fabrieksnieuw wat dus niet klopt |:( Bedankt voor die tip trouwens met dat tandwieltje ! Bij de vorige versie stond dat gewoon tussen instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
franssnarf schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:55:
Tja de makkelijkste maar niet gratis variant is om een service center van samsung binnen te lopen ze een paar tientjes te geven (want tja hun werken ook niet gratis) en de software terug laten zetten.
De wat langere doe het zelf variant is om via via een originele oudere versie erop te flashen:
http://rootmygalaxy.net/d...g-galaxy-s7-edge-sm-g935f
Ben je wel paar uurtjes mee zoet maar ach android 6 staat er dan weer op, ene je hoefde niet te updaten dat is nog altijd aan je zelf en toch drukte je op update nu ;)
Tja d8 dat het wel zn voordelen had

Het is niet toegestaan om meerdere posts onder elkaar te zetten binnen 24 uur, gebruik vanaf nu graag de wijzig-knop.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:59

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

*knip*. Laat het modereren graag aan ons over.
3) Samsung heeft als het goed is al een tijd roll-back protection; je kunt dus niet zelf downgraden (kon dat maar, dat had mijn werk een stuk makkelijker gemaakt)
4) Ja, de layout van Android 7 is anders, maar alle opties van 6 zitten er nog steeds in. Je zult eraan moeten wennen dat de menustructuur anders is als je nog securitypatches wilt blijven ontvangen.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 10:32 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je bent hier al vaker op aangesproken en gewezen:

Het is wel de bedoeling dat je bij het openen van een topic eerst zelf wat eigen onderzoek doet. Dat onderzoekt lijkt hier te ontbreken en er komt dan ook een slotje op.

Daarbij is het niet toegestaan om meerder berichten onder elkaar te zetten binnen 24 uur.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.