Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij het zoken van gtx1060 (3GB) laptops.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi, na ene lange tijd zoeken ben ik erachter gekomen dat een laptop met een gtx1060 3gb het beste bij mij past, processor maakt mij niet uit, als het maar quad-core is. dus i5 of i7 kan me niet veel schelen.

Hierbij vraag ik jullie hulp, hebben jullie goede suggesties?

Ik keek al naar de Asus fx502vm, maar ik lees dat die laptop nogal moeite heeft met koeling.

Alvast bedankt!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Je zal voordat er goede hulp kan komen uit deze hoek toch je start post moeten uitbreiden en wat meer eigen inzet tonen :) kijk eens in LAA beleid

Cloud ☁️

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:40:
Hoi hoi, na ene lange tijd zoeken ben ik erachter gekomen dat een laptop met een gtx1060 3gb het beste bij mij past, processor maakt mij niet uit, als het maar quad-core is. dus i5 of i7 kan me niet veel schelen.

Hierbij vraag ik jullie hulp, hebben jullie goede suggesties?

Ik keek al naar de Asus fx502vm, maar ik lees dat die laptop nogal moeite heeft met koeling.

Alvast bedankt!
Heb je specifieke merken op het oog of voorkeur voor een bepaald merk? Welke scherm grootte zoek je? Wat is je maximale budget? Wat ga je er zoal mee doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om er mee te gamen bij vrienden/lan parties, scherm grootte maximaal 15 inch, en budget gaat tot de €1400, met geluk mischien iets meer, qua merk maakt het me niks uit, maar ik had wel MSI of andere goede merken in gedachten.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:59:
Ik ben van plan om er mee te gamen bij vrienden/lan parties, scherm grootte maximaal 15 inch, en budget gaat tot de €1400, met geluk mischien iets meer, qua merk maakt het me niks uit, maar ik had wel MSI of andere goede merken in gedachten.
Als je dat in gedachten had kom dan eens met een paar laptops (lijstje) :X

Cloud ☁️

Verwijderd

Mooie keuzes. De MSI heeft dikkere specs, en de Asus stelt daar een IPS scherm tegenover. Waar gaat jou voorkeur naar uit? Vergeet daarbij niet dat de MSI €90,00 duurder is. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ayy, na wat goed zoeken heb ik toch de laptop gevonden waar ik naar op zoek was!

https://www.alternate.nl/.../product/1303155?lk=22555

Ik weet van ervaring dat MSI laptops meestal hele goede TN schermen hebben, mijn vriend had er een met een TN scherm en ik was verbaasd met hoe goed het scherm was.
Dit is dus dé laptop waar ik al heel lang naar op zoek was, toch bedankt voor de hulp!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:33:
Ayy, na wat goed zoeken heb ik toch de laptop gevonden waar ik naar op zoek was!

https://www.alternate.nl/.../product/1303155?lk=22555

Ik weet van ervaring dat MSI laptops meestal hele goede TN schermen hebben, mijn vriend had er een met een TN scherm en ik was verbaasd met hoe goed het scherm was.
Dit is dus dé laptop waar ik al heel lang naar op zoek was, toch bedankt voor de hulp!
Een hele goede keuze. Heel veel plezier ermee. :)
Pagina: 1