Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe pc gebruiken voor school, programma's als vray, photoshop indesign sketchup autocad. Daarnaast wil ik het gebruiken om te gaan gamen, world of warcraft, shadows of morder, en wat andere kleine spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget ligt rond de 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, scherm, toetsenbord, geluid neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee wat ik precies nodig heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd met intel gewerkt, en dat beviel me
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de behuizing staat al vast, nzxt s340 razer edition, graag wil ik ook een cd reader (extern) om mijn cd collectie op mijn computer te zetten.
Daarnaast heb ik geen internet aansluiting in mijn kamer, ik zal dus aan de slag moeten met een netwerkkaart, aangezien ik geen gat door de muur kan boren.
Ga je overklokken?
nee, ik heb geen idee hoe dat moet, en ik ben daar ook niet het type voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een wenslijst opgesteld, ik wil van jullie graag weten wat er verbeterd/aangepast kan worden. Ik wil graag een systeem op het langer termijn. Ik heb twijfels over een i5 of i7, graag wil ik weten wat ik nodig heb, als het inderdaad een i7 moet zijn dan ben ik bereid om dat te betalen. Bij voorbaat dank
Ik ga mijn nieuwe pc gebruiken voor school, programma's als vray, photoshop indesign sketchup autocad. Daarnaast wil ik het gebruiken om te gaan gamen, world of warcraft, shadows of morder, en wat andere kleine spellen
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn budget ligt rond de 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, scherm, toetsenbord, geluid neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
om eerlijk te zijn heb ik werkelijk geen idee wat ik precies nodig heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd met intel gewerkt, en dat beviel me
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de behuizing staat al vast, nzxt s340 razer edition, graag wil ik ook een cd reader (extern) om mijn cd collectie op mijn computer te zetten.
Daarnaast heb ik geen internet aansluiting in mijn kamer, ik zal dus aan de slag moeten met een netwerkkaart, aangezien ik geen gat door de muur kan boren.
Ga je overklokken?
nee, ik heb geen idee hoe dat moet, en ik ben daar ook niet het type voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf een wenslijst opgesteld, ik wil van jullie graag weten wat er verbeterd/aangepast kan worden. Ik wil graag een systeem op het langer termijn. Ik heb twijfels over een i5 of i7, graag wil ik weten wat ik nodig heb, als het inderdaad een i7 moet zijn dan ben ik bereid om dat te betalen. Bij voorbaat dank
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
1 | Asus Prime Z270-P | € 130,- | € 130,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 305,95 | € 305,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,80 | € 48,80 |
1 | NZXT S340 Special Edition | € 94,90 | € 94,90 |
1 | TP-Link TL-WN881ND | € 12,- | € 12,- |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 11,95 | € 11,95 |
1 | Scythe Fuma | € 42,50 | € 42,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16 | € 74,75 | € 74,75 |
1 | LG GP57EB40 (Zwart) Zwart | € 22,- | € 22,- |
1 | Cooler Master MasterWatt Lite 500W | € 42,- | € 42,- |