Volgend jaar ga ik HBO doen en daarvoor is een laptop vereist. Na recentelijk al een nieuwe telefoon aangeschaft te hebben en misschien later ook een nieuwe videokaart voor in mijn PC, wil ik niet onnodig geld uitgeven, dus vandaar dat ik jullie hulp vraag voor het maken van de beste keus
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet vooral programma's als Sketchup en dergelijke (voor het ontwerpen van gebouwen voornamelijk) moeiteloos kunnen draaien. Ook zou het fijn zijn als ie zware games op in ieder geval medium 50FPS kan draaien.
Wat is je budget?
Liefst onder de €900, maar maximaal €1000 (dan moet ie het ook echt waard zijn).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien ik vanaf volgend jaar elke dag met de bus en met de trein moet reizen, is het wel fijn als ie niet al te zwaar/groot is, ook een beetje stevigheid is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal:
-Recente i5 CPU
-8GB RAM
-GTX970M / GTX1050 4GB
-13inch scherm
-256GB SSD (HDD kan ik er los bij kopen, maar dan mag de prijs zeker niet over mijn budget gaan)
-Windows 10
-Accu moet in ieder geval 2 uur uit kunnen houden terwijl ik een programma als Sketchup gebruik.
Ik weet niet wat veel en wat weinig is qua accuduur bij een laptop, maar 2 uur moet makkelijk te doen zijn toch?
Het liefst heb ik:
-Recente i7 CPU
-12GB RAM of meer
-GTX1050 4GB GPU
-15,6 inch scherm (niet groter)
-256GB SSD + 1TB HDD of meer
Ik ga de laptop over een maand ongeveer aanschaffen, dus ik kijk ook naar laptops rond de €1100.
Dit is wat eruit komt als ik de minimale eisen in de pricewatch invul:
categorie: Laptops
Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven, als ik wat vergeten ben vul ik dat z.s.m aan
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet vooral programma's als Sketchup en dergelijke (voor het ontwerpen van gebouwen voornamelijk) moeiteloos kunnen draaien. Ook zou het fijn zijn als ie zware games op in ieder geval medium 50FPS kan draaien.
Wat is je budget?
Liefst onder de €900, maar maximaal €1000 (dan moet ie het ook echt waard zijn).
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien ik vanaf volgend jaar elke dag met de bus en met de trein moet reizen, is het wel fijn als ie niet al te zwaar/groot is, ook een beetje stevigheid is een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal:
-Recente i5 CPU
-8GB RAM
-GTX970M / GTX1050 4GB
-13inch scherm
-256GB SSD (HDD kan ik er los bij kopen, maar dan mag de prijs zeker niet over mijn budget gaan)
-Windows 10
-Accu moet in ieder geval 2 uur uit kunnen houden terwijl ik een programma als Sketchup gebruik.
Ik weet niet wat veel en wat weinig is qua accuduur bij een laptop, maar 2 uur moet makkelijk te doen zijn toch?
Het liefst heb ik:
-Recente i7 CPU
-12GB RAM of meer
-GTX1050 4GB GPU
-15,6 inch scherm (niet groter)
-256GB SSD + 1TB HDD of meer
Ik ga de laptop over een maand ongeveer aanschaffen, dus ik kijk ook naar laptops rond de €1100.
Dit is wat eruit komt als ik de minimale eisen in de pricewatch invul:
categorie: Laptops
Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven, als ik wat vergeten ben vul ik dat z.s.m aan
[ Voor 18% gewijzigd door Mark22 op 09-05-2017 16:38 ]