Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
niet voor mij want ik vind het maar geld verspilling, maar ja je hebt van die mensen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
Maar was het niet zo dat de GBA meer voor de oudere gamers was??
Teminste dat las ik ergens.
Verwijderd
maakt niet uit; als ze maar verkopen....Op donderdag 05 juli 2001 11:09 schreef noXic het volgende:
18.
Maar was het niet zo dat de GBA meer voor de oudere gamers was??
Teminste dat las ik ergens.
ik ben wel geïnteresseerd maar dan moeten er wat meer originele spellen komen en niet alleen maar super nintendo remakes.
Verwijderd
Ik hoop het ook niet.Op donderdag 05 juli 2001 11:23 schreef Samor het volgende:
[..]
maakt niet uit; als ze maar verkopen....
ik ben wel geïnteresseerd maar dan moeten er wat meer originele spellen komen en niet alleen maar super nintendo remakes.
Ik moet harde actie a la Metal Gear en Perfect Dark!!
wat is GBA? of is het was is een GBA?
[/ontzettende newbee mode]
Ik dacht dat ik toch best al wel wat wist, maar deze is toch ff nieuw voor me...
[dom gevoel]
't is een Game boy advanced
[nog dommer gevoel]
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Als ze een remake maken van Zelfa a link to the past vind ik het nier erg hoorOp donderdag 05 juli 2001 11:23 schreef Samor het volgende:
[..]
maakt niet uit; als ze maar verkopen....
Verwijderd
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Mijn oude gameboy classic (gekocht in het jaar dat ie uitkwam) valt uit elkaar
Maar ik ben 16 en wil ook zo'n ding halen.../voor mijn verjaardag krijgen als ik stuk bijbetaal
en ik ga er 1 kopen
heb een
GB (in de eerste week dat ie uitkwam met Tetris JIPPIEE)
GBC (na de 2de week )
en daar komt soon een GBA bij (ff wachten op m'n loon)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
/me heeft z'n eigen gamesjoppieOp donderdag 05 juli 2001 14:28 schreef cool0 het volgende:
Nighthawk cool wat voor werk doe je dan?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
lol gister maar vast gehaalt want een gameboy advance is nergens te bekennen in omgeving zaandam geloof ik
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Nintendo levert vandaag of morgen weer nieuwe GBA'tjes, dus dit weekend moet je er wel ergens eentje kunnen kopen.Op donderdag 05 juli 2001 15:16 schreef Hubert het volgende:
22 al heb ik r nog geen 1 maar wel mario advanced al
lol gister maar vast gehaalt want een gameboy advance is nergens te bekennen in omgeving zaandam geloof ik
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Komt omstreeks 20 juli.Op donderdag 05 juli 2001 16:01 schreef noXic het volgende:
Ze moeten aan maken met nieuwe games!!
Ik wil bomberman!!
Dat word okt/nov, Krazy Racers is al wel uitOp donderdag 05 juli 2001 16:07 schreef cool0 het volgende:
Ik supermariokart!
maar enniewee, ik heb/ga er geen kopen, maar collega's op mn werk hebben er wel 1 gekocht, zijn ong. midden 30
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
-> Gewone Game Boy f 150 ofzo met 2 spellen
-> Game Boy pocket f 129 zonder spellen
-> Game Boy Color f 199 zonder spellen
-> Game Boy Advance f 289 ofzo zonder spellen
Gaat lekker met de prijzen maar niet heus
De Claasic was ook wel duur toen hij net uit wasOp donderdag 05 juli 2001 23:02 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik denk dat het dingetje wat oudere mensen aan zal trekken, mede door de belachelijk hoge prijs
-> Gewone Game Boy f 150 ofzo met 2 spellen
-> Game Boy pocket f 129 zonder spellen
-> Game Boy Color f 199 zonder spellen
-> Game Boy Advance f 289 ofzo zonder spellen
Gaat lekker met de prijzen maar niet heus
ik kan hem nu wel kopen, maar dan heb ik nog geen spel
maar ff doorwerken en dan kan én gamen én in de zon zitten (console quality gaming anywhere, gaming 24:7
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Daar doe je tenminste lekker lang over
Verwijderd
Jij hebt helemaal geen GBAOp donderdag 05 juli 2001 11:54 schreef Kremez het volgende:
22
LOLOp vrijdag 06 juli 2001 03:53 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen GBA
Verwijderd
Gemmideld een jaartje of 4 denk ikOp donderdag 05 juli 2001 09:21 schreef cool0 het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af hoe oud de mensen zijn hier die een GBA gekocht hebben?
Ik zal geen topic maken over de vraag welke ik moet nemen, ik search wel ff.
Greetingz,
Verwijderd
En ik maar denken dat die dingen voor 'kleine kinderen' waren gemaakt, maar als ik hier zo zie is het meer voor de volwassen gamer
GBA + Tetris color
ik gaat binnenkort zelf wel ff een spelletje halen want tetris is nix aan
(om em te pesten heb ik wel maar een high score van 66.000 neer gzet
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Street of Rage (1) en Golden Axe met nog 2 spellen op 1 cartridge komt er als het goed is op uit. Sega Fun box ofzo!Op vrijdag 06 juli 2001 23:23 schreef G1itch het volgende:
Als er een GBA versie van streets of rage II uitkomt ben ik om.
maar ik heb dur geen een. Mn broertje (14) krijgt er morgen (dan wor die 15) op zn verjaardag een. Hij wou perse zon ding hebben, terwijl ik mn vader er net van had overtuigd dat een writer een leuk kado voor hem is. Hij kwam er achter en wou het niet hebben
maar rayman lijkt me wel tof op dat ding.
en ik zou nog ff wachten totdat er wat meer games uitkwamen die meer gebruik maakten van de mogelijkheden die dat ding heeft.
GBA
+ Mario advance
+ Rayman advance
Pocket gameboy
+ Tetris
+ Tetris attack
+ Mario 1
+ Mario 2
+ Ducktales
+ Speedy Gonzales
N64
+ 007
+ Lego racers
+ Zelda
+ Killer instinct
+ Perfect dark
+ Donkey kong
+ Mario kart
Al eerder een gameboy gehad + 11 spellen (Zo'n oude grote) maar die had ik verkocht wegens geldgebrek.
Nothing is impossible