AGP 2x forceren onder windows

Pagina: 1
Acties:

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om AGP 2x te forceren onder windows? Ik draai win98 (geen se) op een MSI K7 Pro met een Asus V7700 deluxe. Mijn moederbord kan volgens de specs AGP 2x aan en dat deed ie ook met mijn vorige kaart (Matrox G400), maar mijn huidige kaart schijnt dat niet leuk te vinden, terwijl die zelfs AGP 4x hoort te kunnen. Iemand een idee hoe ik toch AGP 2x kan krijgen.

Oh ja, ik heb geen mogelijkheid om dat in mijn BIOS in te stellen, geloof me die heb ik echt van voor naar achter doorgenomen. Ik gebruik de laatste drivers van Asus zelf die gebaseerd zijn op de det. 11.xx serie van nVidia.

I think, therefor I am.....I think.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Je kaart wil denk ik AGP4X hebben. Je kan met behulp van NVmax je kaart op AGP2X zetten.

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

Ik zou ff een detonator driver installeren en dan kun je hier: http://www.charnleys.co.uk/nvmax/NVmax.zip
NVmax downen, waarmee je dit in kunt stellen.
suc6

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Link doet het niet jongens, maar zal zelf even zoeken. In ieder geval thx voor de hulp..

• mvds

mvds

Totally awesome!

op http://www.tweakfiles.com kan je hem ook vinden

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

ok.
http://www.the-ctrl-alt-del.com/utilities/gtu3032.zip

hier dan? Dit utiltje does the job also.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Heren, ik heb nvmax al gevonden en het doet het perfect. Mijn 3DMark2000 score was voorheen echt bedroevend laag met een gf2. Iets rond de 5000 en als ik mijn gf2 overklockte (vooral dan het geheugen) dan kwam ik maximaal tot de 6040. Nu niet overklocked en met AGP 2x kom ik al op een score van 6211. Dat is wat ik zocht. Perfect en bedankt.

• mvds

mvds

Totally awesome!

No problem.

mmm. best hoge score voor een GF2.

• Ricochet

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Is met 3DMark 2000 en niet met 2001. Das een aardig verschil denk ik en daarnaast sluit ik echt elk programma af voordat ik aan de bak ga. Als je kijkt in de taskmanager zie dat alleen explorer en systray draaien en voor de rest helemaal niets. Hierdoor hou je genoeg reserves over om tot een hoge score te kunnen komen. Maar in ieder geval bedankt voor het compliment.

Van mij mag er nu een slotje op deze draad. Ik ben heel goed uit de brand geholpen....
Thx boys

Pagina: 1